Ik kan sinds ik in het buitenland ben niet meer inloggen in de KPN+ app en in ESPN kan ik geen wedstrijden zien. De inloggegevens zijn volgens mijn ouders niet veranderd dus ik snap niet waarom ik niet kan inloggen. Ook moet ik opeens opnieuw inloggen op Ziggo Sport en ik weet niet meer met welke gegevens dat moet. Ik betaal veel om voetbal te kunnen zien dus ik wil het zo snel mogelijk oplossen.Â
Waar heeft u die app op staan? Op uw smartfoon? En bent u wel in de EU?
Hallo
Ik vermoed dat jij buiten de EU vertoeft. En dat kan bv ook gewoon in Engeland zijn, want daar horen ze ook niet meer tot de EU.Â
Â
Buiten de EU kun je van veel verschillende diensten geen gebruik meer maken omdat dat wettelijk niet is toegestaan. Niet alleen de KPN TV+-app werkt dan niet. Ook andere bedrijven zoals ESPN, Canal Digitaal en Ziggo hebben het gebruik van hun apps buiten de EU onmogelijk moeten maken.Â
Â
Er is een mogelijkheid om via een VPN-verbinding alsnog toegang te krijgen tot deze apps. Maar dit is een beetje grijs gebied, want eigenlijk zou zoiets niet moeten kunnen. Maar via Google zou je informatie kunnen terugvinden over de mogelijkheden via een VPN-verbinding.Â
HiÂ
Ook ik ben allereerst benieuwd of je wel binnen of buiten de EU bent. Op onze website kun je zien in welke landen je tv kunt kijken. Mocht je wel binnen de EU zijn, dan zie ik graag welke foutmelding je krijgt.Â
HalloÂ
Ik vermoed dat jij buiten de EU vertoeft. En dat kan bv ook gewoon in Engeland zijn, want daar horen ze ook niet meer tot de EU.Â
Â
Buiten de EU kun je van veel verschillende diensten geen gebruik meer maken omdat dat wettelijk niet is toegestaan. Niet alleen de KPN TV+-app werkt dan niet. Ook andere bedrijven zoals ESPN, Canal Digitaal en Ziggo hebben het gebruik van hun apps buiten de EU onmogelijk moeten maken.Â
Â
Er is een mogelijkheid om via een VPN-verbinding alsnog toegang te krijgen tot deze apps. Maar dit is een beetje grijs gebied, want eigenlijk zou zoiets niet moeten kunnen. Maar via Google zou je informatie kunnen terugvinden over de mogelijkheden via een VPN-verbinding.Â
Lukt het inmiddels via de KPN TV+-app? Of zit je inderdaad buiten de EU?Â
Ook buiten de EU moet je gewoon in kunnen loggen in de TV+ app.
Is er wellicht al ingelogd op vijf andere apparaten?
Dit kan je zien op https://tv.kpn.com.
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.