Skip to main content

Goede dag,

Ik heb een smart TV waarop ik de KPN TV app heb geïnstalleerd. Dit ging goed. Net als het opstarten van Youtube en Netflix.
Echter, ik kan niet inloggen in de app.
Ik heb het geprobeerd via e-mail adres + wachtwoord en via het abbonnementsnummer + pin.
Ik weet zeker wat ik ingeef is correct. En toch werkt het niet.
Ik heb zelf de app verwijderd van de TV en er na het uit en aan zetten weer op gezet. Nadat het niet gelukt was heb ik ook nog even 5 kwartier gewacht en het nog eens geprobeerd.
De melding die ik krijg is de volgende:

Login fout
Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Probeer het na een paar minuten opnieuw.

Ik hoop dat u hier een antwoord op heeft, Want ik heb er al veel tijd in gestoken.

Met vriendelijke groet,

Frits van Leeuwen

Om 12.00 uur proberen in te loggen echter de inlog knoppen bleven grijs dus was het niet mogelijk om met ID of abonnement nummer in te loggen . 

Vandaag zal ik rond het hele uur weer gaan proberen in te loggen. Te beginnen op 12.00 uur. Vaak was het zo  dat het inlog menu grijs bleef en dus inloggen met ID of klant en modum pin helemaal niet mogelijk was.

Had ik idd ook zeer regelmatig......

Vandaag om 12.00 , 12.10 , 12.15 uur proberen in te loggen . Het inlog menu wordt halve seconde even wit en daarna eeuwig grijs en is inloggen niet mogelijk. De app vooraf verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Tv steeds opnieuw opgestart. Kan KPN app ontwikkelaars  hier iets mee 

Om 12.30 lukte het om in te loggen met 20000 enz nummer en pin . Er kwam beeld met een keuze menu ..nu op tv.. ned 1 aangeklikt er kwam  beeld maar deze stond stil en bleef stilstaan zonder geluid. Heb ik dus niks aan. Alle app machtiging staan op aan.

De app staat vast en reageert ook niet meer op de afstandbeding. Blijft niets anders over de tv uit te zetten .

Om 12.45 app opnieuw opgestart beeld staat weer vast . Nu maar een zien hoelang het beeld vast blijft staan en de app zichzelf afsluit . Het  duurde nu 5 minuten en de app stopte ermee.

Ik hoop dat bovenstaande informatie voldoende info geeft voor de app ontwikkelaars om de buk in de app te verwijderen. 

Dank je ​@NLRUUD, met die voorbeelden kunnen we dat laten bekijken! Kan je jouw profiel ook nog volledig invullen? Daarmee kunnen de ontwikkelaars gerichter zoeken. Het gaat om vele duizenden regels informatie, en zonder gegevens op je profiel is het praktisch onmogelijk om die tijdstippen aan jouw gegevens (en dus wat er op dat moment gebeurt) te koppelen.

Qua tijdstippen maakt het niet uit. Ik probeer het de ene keer in de ochtend, dan weer in de avond of overdag. 

Kan jij ook een aantal concrete data en tijdstippen noemen en je profiel invullen ​@Arnbel? Om te kijken wat er speelt zijn die gegevens belangrijk.

Om exact 13.30 heb ik ingelogd met mijn KPN ID. Het beeld stond weer vast en na 2 minuten  stopte de app ermee. P.S in de KPN app ben ik van profiel gewisseld, dat lukte wel .

Het is nu 13.45 uur en ik ben nog ingelogd in de KPN app met stilstaand beeld. (mediashop) De app is nog niet gestopt.

NU, om 13.46 is de app gestopt.

Om 14.20 uur opnieuw ingelogd met KPN ID.  beeld vast en app gestopt. 

Ik heb Google chromecast tv  geleend en deze  aangesloten dit werkt perfect op mijn Sharp TV. Ik had beter zo'n ding kunnen kopen dan een nieuwe smart tv. Had ik veel geld bespaart.

Nu ik dit weet vind ik dat de KPN  mijn wel een google chromecast maag geven voor alle moeite en informatie die ik he aangeleverd.  En dat ik niet van al door mij betaalde KPN  diensten gebruik kan maken. Een ruime korting op mijn KPN  internet en tv nota mag ook.  In iedergeval tot die dat dat de KPN app niet werkt.

Je hebt een hoop tijdstippen genoemd, waarvoor dank! Je profiel zie ik alleen nog geen informatie staan, waardoor we nog niets kunnen met die tijdstippen. Kan je dat ook nog invullen?

Ik heb op de genoemde tijdstippen  steeds  ingelogd met mijn kpn  profiel. Als u dat niet kan zien is mogelijk de oorzaak van het app probleem. En waarom ik via Google chromecast geen enkel probleem  ervaar is voor mij een raadsel 

De “Sharp tv type 28FH2 (2025)” is een ander apparaat dan een “Google chromecast”.
Om het “raadsel” op te kunnen lossen heeft KPN dus de gevraagde informatie nodig.
Via KPN is er een tv ontvanger beschikbaar in bruikleen, deze kan gebruikt worden als de app om tv te kijken niet bevalt, niet beschikbaar is of (tijdelijk) niet werkt.

Mooi, tijdelijk ruilen van tv.. Ik wil mijn Sharp tv 28FH 2  beschikbaar stellen aan KPN zodat de app onwikkelaars alle tijd hebben  om het raadsel / probleem op te lossen . Zeg maar waar ik deze kan ruilen..of hoe verder.

Door de TV beschikbaar te stellen aan KPN heb je zelf geen TV meer.
De kans dat KPN de TV ruilt is klein.
Sluit de KPN ontvanger (bijvoorbeeld de diw7022) aan via de HDMI ingang van de Sharp TV.
Mocht je nog geen KPN ontvanger hebben dan kan je deze aanvragen.

Ik heb op de genoemde tijdstippen  steeds  ingelogd met mijn kpn  profiel. Als u dat niet kan zien is mogelijk de oorzaak van het app probleem. En waarom ik via Google chromecast geen enkel probleem  ervaar is voor mij een raadsel 

Je kunt daar alleen inloggen met je tv profiel inderdaad, maar dat profiel bedoelde ik niet. Het gaat om het profiel hier op de community, daarom kan je het aanklikken. Daarom had ik al een paar keer gevraagd of je dat kunt invullen. Als daar niets staat kunnen en mogen we niets doen van de AVG (privacy) wetgeving.

Reageer