Skip to main content

Als ik op mijn macbook wil inloggen voor tv op tv.kpn.com krijg ik steeds te zien “Er is geen iTV abonnement gekoppeld aan het KPN ID wat je hebt ingevoerd. Klik op 'OK' om je iTV abonnement aan het KPN ID te koppelen in Mijn KPN (2001)”

Ik gebruik safari

Als ik op OK druk kom ik in een soort loop terecht met steeds hetzelfde bericht.

De Helpdesk heeft hiervoor geen verklaring, volgens hun is mijn abonnement gekoppeld.

Heeft iemand een oplossing.

Hi 3obbie, welkom hier. 

Wanneer je uitlogt en weer opnieuw op inloggen klikt heb je rechtsboven ook de optie om rechtstreeks met je abonnementsnummer van iTV en je pincode in te loggen. Lukt het dan wel? 

Deze gegevens kun je vinden en wijzigen in Mijn KPN onder "Informatie en instellingen” bij je thuisabonnement. 


Ja dank,nu lukt het.

Wellicht kun je het doorgeven aan jullie helpdesk, die was hier bijna een uur mee bezig zonder eruit te komen.

 

 


Ja dank,nu lukt het.

Wellicht kun je het doorgeven aan jullie helpdesk, die was hier bijna een uur mee bezig zonder eruit te komen.

 

 

Ik zal hier intern voor de zekerheid aandacht aan besteden. Graag gedaan uiteraard en fijn dat het werkt. :relaxed: