Skip to main content

Ik heb een tv abonement, maar geen tv. Ik kijk via mijn laptop. Dan weer een tijd niet en dan kijk ik een aantal avonden achterelkaar. Al ruim een jaar heb ik er last van dat ik soms niet kan inloggen. Een aantal keren assistentie gevraagd en daarna ging het wel weer.

Ik heb gemerkt als ik een periode niet heb gekeken, het inloggen prima gaat. Als ik 4 dagen of zo achtereen kijk, kan ik niet meer inloggen. Na een paar dagen lukt het weer.

Het is dus geen probleem van verkeerd wachtwoord of verkeerde browser of slechte ontvangst.

 

 

Hallo,

 

Heb je al geprobeerd KPN te bellen wat gratis en eenvoudig kan via 08000402


Hoi @qqq3. Wat vervelend dat je soms niet kan inloggen. Krijg je dan een (fout)melding te zien? Zo ja, welke? Heb je inmiddels al gebeld met onze klantenservice en heb je een antwoord gekregen op jouw vraag?


Hallo Vikash, De site komt dan in een loop terecht. Ik heb 2 keer via de telefoon contact gehad en een nieuw abonneenummer gekregen. Toen ging het weer een poosje beter. Maar ook toen kon ik na een aantal dagen tv kijken niet meer kan inloggen en een paar dagen later wel. Dit lijkt wel een structureel probleem. Misschien is het niet de bedoeling dat je te vaak via de website kijkt?


Hallo Vikash, De site komt dan in een loop terecht. Ik heb 2 keer via de telefoon contact gehad en een nieuw abonneenummer gekregen. Toen ging het weer een poosje beter. Maar ook toen kon ik na een aantal dagen tv kijken niet meer kan inloggen en een paar dagen later wel. Dit lijkt wel een structureel probleem. Misschien is het niet de bedoeling dat je te vaak via de website kijkt?

Dat zou echt wel echt raar zijn te vaak kijken niet de bedoeling. Bij deze dat is het niet haha.

 

Welke foutcode krijg je wanneer de fout oploopt


Ervaar je dit probleem op verschillende apparaten?


Dat ligt niet aan jouw of je apparatuur. Er zit een glitch in op netwerkniveau.

Zie reactie Jeroen-bart in onderstaande topic.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/onmogelijk-tv-kijken-op-tv-er-verschijnt-steeds-oeps-544349?postid=1338885#post1338885

Overigens, steeds inloggen is niet nodig. Hier blijf ik op alle browsers ingelogd. Tenzij je ingesteld hebt dat telkens bij afsluiten browser cookies moeten gewist. (maar dan blijf je bezig met inloggen op je sites...).

Via Google Chrome en Edge doet ie het hier gewoon wel steeds. Grootste problemen bij mij, met helemaal niet laden of inloggen is in Firefox.