Skip to main content

Goede middag,

Hoe kan ik meerdere programma's inplannen zonder dat ik steeds weer de gids opnieuw moet openen om een programma te zoeken en dit weer in te plannen.

Bij Ziggo was het mogelijk om de gids te openen en je programma in te plannen en dan deze weer dicht te doen. Bij KPN kan dit niet, of toch wel?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Beste @Casper M 

Bij KPN kun je seriematig opnemen. Ga naar de programma die je wilt opnemen, en druk op REC.
Daarna krijgt je de vraag:
 


Let wel op als 1 seizoen is afgelopen is, dan moet je een nieuw seizoen inplannen.


Dag Dennis,

 

Bedankt voor jou reactie, maar dit wist ik al.

Het gaat mij niet om serie inplannen één programma, maar verschillende programma's of het nu 1 aflevering is of een hele serie inplannen.

 

Groetjes,


Dag Dennis,

maar verschillende programma's of het nu 1 aflevering is of een hele serie inplannen.

 

Groetjes,

Je kunt er 6 programma’s tegelijk opnemen, of het nou 1 opname is of seriematig opnemen. Bedoel je dat?


Hi Casper, welkom hier. 

Als ik je goed begrijp zou je dit in de gids kunnen doen, ga op het programma staan en druk op REC. Als je weer op het huisje/TV drukt ga je weer naar het normale beeld. Of begrijpen we hier jouw vraag verkeerd?Â