Skip to main content

Hallo allen,

Ik wil een nieuwe tv ontvanger installeren interactieve tv als vervanging van de oude, echter bij het installeren ontvang ik de foutcode 64. Kan iemand mij vertellen wat ik hieraan kan doen?

KvdW

Heb je onlangs een nieuw Interactieve TV abonnement afgesloten of een extra tv-ontvanger ontvangen? Check eerst of je abonnement al is gestart, anders werkt de extra tv-ontvanger nog niet. Dit kan de foutcode verklaren. Kijk in je bevestigingsbrief en/of de bevestigings e-mail wat de startdatum van je abonnement is.

 

Ik denk dat een belletje met KPN sneller is om het op te lossen.

Check de rest van de foutmelding op https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-28-64.htm


Hallo Jeroen Ruiter, vanmiddag heeft de 3e persoon deze zaak opgelost en namens de KPN in orde gemaakt. De nieuwe tv ontvangers zijn geïnstalleerd en beide werken nu goed. Het blijkt dat bij de eerste twee personen niet de kennis aanwezig was dat de ingeleverde oude tv ontvangers eerst uit het systeem verwijderd moesten worden voordat de nieuwe konden worden geïnstalleerd. Bedankt voor je reactie op mijn gestelde probleem.

Met vriendelijke groet,

K v d W


Fijn.


Beste @klates, welkom! Heel fijn om te lezen dat het geregeld is nu! Excuses dat het zo lang moest duren 😞.


Excuus aanvaard, ik begreep uit het gesprek met de laatste persoon die mij goed heeft geholpen namens KPN dat het in dit voorkomende gevallen beter is om direct naar de technische dienst te vragen.

M.v.g. kvdw