Skip to main content

Heb al even op het forum gekeken. Harde reset, met software opnieuw laden (2x gedaan) heeft geen effect. Had de TV “draadloos” via de twee stekkerdozen geinstalleerd. Ook directe aansluiting op experia box geeft zelfde resultaat. TV ontvanger kapot?

Hi Kokkel, welkom op het forum. 

Als je de ontvanger rechtstreeks aansluit op de Eperiabox met een netwerkkabel hoort dit wel te werken. Heb je ook de Experiabox gereset? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik graag met je mee. 

 


Ja ook de epeirabox had / heb ik meerdere malen gereset…  Ik zal m’n profiel aanvullen


Dit is nog een oude Motorola, klopt dit? Zo ja, ruil deze even om voor een nieuwe. Dit kun je hier doen. Laat je even weten of het is gelukt?


Sorry voor late antwoord, betreft toestel in vakantiewoning , nu weer thuis. Wordt later vervolgd!


Sorry voor late antwoord, betreft toestel in vakantiewoning , nu weer thuis. Wordt later vervolgd!

Geen probleem, je weet me hier te vinden. 


Pakket met vervangende apparatuur ligt klaar bij postnl punt op Schiermonnikoog. Probeer deze zsm op te pikken. Wat is het retouradres van de apparatuur die stuk is. Heb er een melding van gezien maar kan deze niet meer terugvinden in mijn kpn / mail. Grt, Arjen


Hi Kokkel, normaal gesproken wordt dit op het punt zelf omgeruild. Dat betekent dus dat je de oude samen met de adapter mee dient te nemen in een doosje, samen met een geldig ID-bewijs. 

Laat me even weten of dit lukt.


Meen toen ik regelde dat de nieuwe werd afgeleverd bij het postnl punt ook iets werd gezegd over het retourneren van de oude, of wijst dat zich vanzelf


Meen toen ik regelde dat de nieuwe werd afgeleverd bij het postnl punt ook iets werd gezegd over het retourneren van de oude, of wijst dat zich vanzelf

Ja, de oude hoor je dus mee te nemen in een doosje naar het Post NL punt. Die kun je dan inleveren terwijl je de nieuwe meekrijgt. :relaxed:


Het is gelukt!  Heb weer beeld:wink::thumbsup:  Dank!


Fijn om te lezen, graag gedaan uiteraard. :smiley: