Skip to main content
Vandaag een monteur langs gehad om mijn pakket te installeren voor internet en TV. De TV blijft foutcode 301 geven. De kabels zijn door hun zelf nieuw getrokken en er zijn verschillende modems geprobeerd. Ze zijn vertrokken zonder werkende TV aansluiting. Of ik even wil bellen als het aan het einde van de dag nog niet werkt. Net gebeld en er zou geen storing zijn, volgens de monteur was dat wel het geval.... Meteen maar even het forum op deze foutcode nagelopen. Nu krijg ik pas echt de kriebels..... Hoeveel tijd gaat dit mij kosten???
Heb je wel internet? Is de kabel rechtstreeks op de experiabox aangesloten of zit er iets tussen?
Hallo Wadloper,



Als ik jou was zou ik maar even bellen of de chat gebruiken. Op dit forum kan het wel eens 24 uur duren voor je op dit soort vragen een antwoord krijgt en nog langer voor het op is gelost. Hier is de cycles voor moderators voor weder reply 24 uur. Met de chat 0 minuten.
@Wadloper Het resetten van de Experiabox met paperclip!

Kijk eens hiernaar: https://forum.kpn.com/members/gjk-nop-287405
Ik kreeg meteen na deze post een belletje. Er bleek een wel degelijk een storing bij KPN te zijn. Ik moest even afwachten. De volgende dag lukt het downloaden van de software wel. Ik kreeg nog netjes een SMS of alles werkte. Toch wel super met aandacht opgepakt door KPN. Top! Dat schept vertrouwen.
Hoi @Wadloper. Welkom op het forum. Er was inderdaad een storing met Interactieve tv waarbij je foutcode 301 of 'zender niet beschikbaar' te zien kreeg. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!
Ik kreeg meteen na deze post een belletje. Er bleek een wel degelijk een storing bij KPN te zijn. Ik moest even afwachten. De volgende dag lukt het downloaden van de software wel. Ik kreeg nog netjes een SMS of alles werkte. Toch wel super met aandacht opgepakt door KPN. Top! Dat schept vertrouwen.



Ik weet niet of Erik de persoon was die het voor jou heeft opgelost. Maar toen ik mijn bericht had geplaatst vond ik het al jammer, ik zag dat Erik actief was toen jij je vraag stelde. Die lost dat meestal wel op.



Maar ik dacht toen, baad het niet. Het schaad ook niet.



😊



Maar als het een ander is geweest die het heeft opgelost ook hulde voor deze wijze van probleem oplossen.

Reageer