Skip to main content

Ik ben al 4 weken bezig met een afspraak maken voor een monteur om een tv kabel aan te sluiten.

steeds zou ik terug gebeld worden binnen 3 werkdag.

(0800) 0402 laatst contact gehad met dit nummer op: woensdag 1 september. en zou weer terug gebeld worden met de back office ? 

Ik heb al 2 maanden betaald voor een tv en internet pakket. die ik tot op heden nog niet kan gebruiken.

Ik zoek contact voor duidelijke afspraken

Hoi @Josje Muijselaar. Welkom op het KPN Forum! Wat jammerdat je nog geen gebruik kan maken van de tv-ontvanger. Kan je inmiddels al wel gebruik maken van internet of moet de ExperiaBox ook nog worden aangesloten? Wil je ook alvast jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? We horen graag van je!


@Josje Muijselaar Ik zie dat je inmiddels jouw gegevens al hebt achtergelaten, bedankt daarvoor! Zou je de onderstaande vraag nog willen beantwoorden?

Kan je inmiddels al wel gebruik maken van internet of moet de ExperiaBox ook nog worden aangesloten?

Je kan ook op deze pagina zelf een afspraak met één van  onze monteurs inplannen of hiervoor contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402)


Ik kan op dit moment niets gebruiken omdat er een telfoon kabel moet worden aangesloten. via een ptt kastje. 

 

ben nog niet terug gebeld voor een afspraak


Ik heb zojuist een afspraak met één van onze monteurs ingepland. Morgen tussen 10 en 12 uur komt er een monteur bij je langs. Laat je mij weten hoe het afloopt?


Ik heb zojuist een afspraak met één van onze monteurs ingepland. Morgen tussen 10 en 12 uur komt er een monteur bij je langs. Laat je mij weten hoe het afloopt?

 

@Josje Muijselaar Ik lees in onze systemen terug dat er inmiddels al een monteur is langs geweest en dat hij een nieuwe aansluitpunt heeft geplaatst en de Experia Box en tv-ontvanger daarop heeft aangesloten. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!