Skip to main content

hallo ik heb een 3de  tv ontvanger  maar hij installleert hem niet maakt we verbinding maar hij start niet op breekt hem onder downloaden af download software  dan breekt tie hem af weet U misschien wat het probleem is

Hoe is deze verbonden met de Experiabox? Zet hem anders eens op de plek van een de 1ste of 2de ontvanger. 


zijn aparte kamers dus als ik het goed begrijp moet tie kort bij elkaar zijn


zijn aparte kamers dus als ik het goed begrijp moet tie kort bij elkaar zijn

Wat bedoelt u hiermee?


zijn aparte kamers dus als ik het goed begrijp moet tie kort bij elkaar zijn

Nee, dat hoeft helemaal niet, wat @Nick83 voorstelt is een hele goede methode om te kijken waar het probleem zit. Doet het 3e kastje het wel op de plek van de 1e of 2e ontvanger dan zit het probleem dus niet in het kastje maar in de bekabeling naar dat kastje.


Goedenavond @davy64, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Allereerst is het inderdaad goed om te weten op welke manier die derde tv-ontvanger aangesloten is op het witte KPN modem, de Experia Box. Gaat dit met een directe kabel tussen de twee apparaten, of dit er een draadloze verbindingsadapter tussen zoals op deze website? Mocht je de adapters gebruiken, controleer deze dan op een storing of test de tv-ontvanger bekabeld of op de plek van één van de twee andere tv-ontvangers.

Laat je even weten of dit geholpen heeft? Zo niet, dan moeten we even verder kijken. Wil je dan aangeven hoe je het aangesloten hebt en wat je al geprobeerd hebt?


@davy64, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je jouw antwoord hebt gevonden? :slight_smile:


Reageer