Skip to main content

Hallo, recentelijk is mijn itv ontvanger vervangen voor een nieuwere. Ik kom echter niet verder in het installeren. Ik krijg of alleen zwart beeld en hij valt uit of ik krijg alleen een half schermte zien. 

Is de ontvanger met een kabel rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? Zonder dat daar iets tussen zit? 


Is de ontvanger met een kabel rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? Zonder dat daar iets tussen zit? 

Deze is rechtstreeks verbonden op de experiabox


Heeft u misschien een andere hdmi kabel in huis? Misschien eens proberen te wisselen? Of de kabel omdraaien? 


Heeft u misschien een andere hdmi kabel in huis? Misschien eens proberen te wisselen? Of de kabel omdraaien? 

Ik heb beide geprobeerd en blijf hetzelfde probleem hebben. 


Hey @MurielK, welkom op het forum!

Wat vreemd dat je telkens wegvallend of half beeld krijgt na het installeren van de tv-ontvanger. Dat is natuurlijk alles behalve ideaal! :disappointed_relieved:

Jammer dat de tip van @Nick83 om een andere kabel te testen niet heeft geholpen. In dat geval lijkt het me slim om eens telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn collega kan dan samen met jou de aansluiting helemaal bij langs gaan om te kijken waar het wellicht mis gaat, zodat er naar een oplossing gezocht kan worden. We zijn te bereiken op het nummer 0800 0402 (gratis). Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.