Skip to main content

Hallo,

Ik heb hier een SOXO tv model S22LED24D waar ik de instelcode voor de KPN afstandsbediening voor zoek. Dit merk komt niet voor in de lijst van merken en codes van de KPN.

Misschien iemand die tips of heeeel toevallig wat codes weet die ik kan proberen?

Bedankt.

Hallo @RobertPaul ,

Code 005 kan je proberen na het intypen moet je die wel op de tv richten.Of misschien 691.

groet martijn

edit:ik heb 1 model van dit merk gevonden en vind hem lijken op een jvc dus daarom ook maar die codes: 045 188 194 309 310 328 402 547 Misschien is het een plakmerk,dat weet @PeterG waarschijnlijk wel.


Hi Martijn,

Bedanktmaar de codes werken niet helaas. Misschien dat @PeterG inderdaad iets meer over kan vertellen? 


Hallo @RobertPaul ,

Heb je trouwens de nieuwste afstandsbediening of de oudere(d3)?


Hallo @RobertPaul ,

Heb je trouwens de nieuwste afstandsbediening of de oudere(d3)?

De nieuwste die met de Arris 4K-decoder is meegeleverd (wit en zwarte achterkant).


Oke,dan weet ik niet meer codes...Dan moet je echt bij @PeterG zijn.Even afwachten dus tot peter reageert (als hij wil reageren natuurlijk,hij is niks verplicht .)


Dit "merk” is mij ook volslagen onbekend. Ik verneem het nu voor het eerst. Ik vraag me zelfs af of dit merk wel in Nederland verkocht wordt. Mediamarkt, Bol, BCC kent het i.i.g. niet.

Staat ook niet in de lijst van de T4H afstandsbediening. En komt ook niet voor bij de oudere C3/D3 afstandsbediening.

Heeft ie wel een eigen afstandsbediening (dan zul je die moeten gebruiken).

Hoe oud is je tv? Meer dan 10 jaar is het wel de moeite om te vernieuwen. En ietsje groter mss ook.

Bij Google kom ik maar 5 (!) hits tegen op “SOXO tv model S22LED24D”. W.o. een van vorig jaar op het forum, wat uiteraard ook geen resultaat heeft.
Ik krijg met diverse zoekopdrachten niet eens afbeeldingen van tv's van dat merk.

Tja, goedkoop en onbekend (kennelijk) heeft ook zijn nadelen natuurlijk.


Dit "merk” is mij ook volslagen onbekend. Ik verneem het nu voor het eerst. Ik vraag me zelfs af of dit merk wel in Nederland verkocht wordt. Mediamarkt, Bol, BCC kent het i.i.g. niet.

Staat ook niet in de lijst van de T4H afstandsbediening. En komt ook niet voor bij de oudere C3/D3 afstandsbediening.

Heeft ie wel een eigen afstandsbediening (dan zul je die moeten gebruiken).

Hoe oud is je tv? Meer dan 10 jaar is het wel de moeite om te vernieuwen. En ietsje groter mss ook.

 

 

Hij is nu denk ik rond 5 jaar. Heel goedkoop was die niet en het is een best goed toestel. Maar ik heb meer kunnen ontdekken.

SOXO was een merk van Kesa Electricals. Als ik de tv open maak, zie ik ook Kesa genoemd. Alleen Kesa komt helaas niet voor in de lijst van codes. Jammer.

Trouwens, Kesa Eletricals is inmiddesl hernoemd naar Group Fnac Darty. 


Fnac Darty, dat is een Groot Frans electronica concern, tot voor kort ook eigenaar van BCC in NL.

Je zou codes van Medion kunnen proberen, die produceren veel onder eigen merk namen, maar het blijft gokken.


@RobertPaul ,Waar heb je die tv eigenlijk gekocht?(puur interesse)


@RobertPaul,Waar heb je die tv eigenlijk gekocht?(puur interesse)

Bij de BCC.  :) 


Natuurlijk….wat dom dat ik daar niet aan had gedacht :joy:


Fnac Darty, dat is een Groot Frans electronica concern, tot voor kort ook eigenaar van BCC in NL.

Je zou codes van Medion kunnen proberen, die produceren veel onder eigen merk namen, maar het blijft gokken.

Hi,

Dankje. Ik heb de code van Medion ook geprobeerd maar helaas.

Ik laat het erbij. Dank jullie wel.