Skip to main content
Antwoord

Instellen afstandsbediening in combinatie met mijn Sony tv lukt niet

• October 15, 2023
  • 7 reacties
  • 162 keer bekeken

Handleiding op de website gevolgd. Rode lampjes etc doet het allemaal, maar daarna kan ik de Sony-tv alleen aan- en uitzetten. Kanalen wisselen en al het andere werkt niet. Wat te doen? Nu al 15x geprobeerd…..

Beste antwoord door Joy54

Dank voor ieders meedenken. Ik heb het al opgelost door een nieuwe ab te bestellen. Doet het meteen! Het lag m.i. dus echt aan de ab, die overigens gloednieuw was.

Maar allemaal bedankt voor het meedenken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 15, 2023

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 15, 2023

Het is in ieder geval een T4H afstandsbediening, want dat stond in de oorspronkelijke titel.

Met elke Sony heb ik dat tot nu met code 340 voor elkaar gekregen.

Houd bron + OK enkele seconden samen ingedrukt totdat rode ledje brandt.

Toets rustig 3 4 0 in; ledje knippert 2 x.

Nu zou het moeten werken…

Moderator: in dit geval maakte het aanpassen van de titel het NIET duidelijker.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 17, 2023

De 16e keer lukte het opeens wel, maar…… werkte één avond. Echter, de volgende dag deed de afstandsbediening het wederom niet. En het lukt nu wéér niet hem nogmaals te koppelen.

Nieuwe afstandsbediening nodig?

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

De 16e keer lukte het opeens wel, maar…… werkte één avond. Echter, de volgende dag deed de afstandsbediening het wederom niet. En het lukt nu wéér niet hem nogmaals te koppelen.

Nieuwe afstandsbediening nodig?

Dan zou je toch bijna denken dat ie het niet in de geheugen laat zitten, de vraag werd al gesteld: 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Dan kunnen we je eventueel verder helpen. 😉

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Joy54, welkom bij ons op het forum. Je wordt al op weg geholpen zo te zien, maar het was nog niet gelukt begrijp ik. Zou je de gestelde vragen kunnen beantwoorden zodat we met je mee kunnen denken? Vergeet niet dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij in je berichten noemt. Om met je mee te kunnen denken hebben wij jouw hulp ook nodig.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 18, 2023

Dank voor ieders meedenken. Ik heb het al opgelost door een nieuwe ab te bestellen. Doet het meteen! Het lag m.i. dus echt aan de ab, die overigens gloednieuw was.

Roel84
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 21, 2023

En kun je nu met de afstandsbediening van kpn de tv bedienen? Maw de tv afstandsbediening kan weg?