Skip to main content

Handleiding op de website gevolgd. Rode lampjes etc doet het allemaal, maar daarna kan ik de Sony-tv alleen aan- en uitzetten. Kanalen wisselen en al het andere werkt niet. Wat te doen? Nu al 15x geprobeerd…..

Welke KPN tv ontvanger heb je? 


Het is in ieder geval een T4H afstandsbediening, want dat stond in de oorspronkelijke titel.

Met elke Sony heb ik dat tot nu met code 340 voor elkaar gekregen.

Houd bron + OK enkele seconden samen ingedrukt totdat rode ledje brandt.

Toets rustig 3 4 0 in; ledje knippert 2 x.

Nu zou het moeten werken…

Moderator: in dit geval maakte het aanpassen van de titel het NIET duidelijker.


De 16e keer lukte het opeens wel, maar…… werkte één avond. Echter, de volgende dag deed de afstandsbediening het wederom niet. En het lukt nu wéér niet hem nogmaals te koppelen.

Nieuwe afstandsbediening nodig?


De 16e keer lukte het opeens wel, maar…… werkte één avond. Echter, de volgende dag deed de afstandsbediening het wederom niet. En het lukt nu wéér niet hem nogmaals te koppelen.

Nieuwe afstandsbediening nodig?

Dan zou je toch bijna denken dat ie het niet in de geheugen laat zitten, de vraag werd al gesteld: 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Dan kunnen we je eventueel verder helpen. 😉


Hoi @Joy54, welkom bij ons op het forum. Je wordt al op weg geholpen zo te zien, maar het was nog niet gelukt begrijp ik. Zou je de gestelde vragen kunnen beantwoorden zodat we met je mee kunnen denken? Vergeet niet dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij in je berichten noemt. Om met je mee te kunnen denken hebben wij jouw hulp ook nodig.


Dank voor ieders meedenken. Ik heb het al opgelost door een nieuwe ab te bestellen. Doet het meteen! Het lag m.i. dus echt aan de ab, die overigens gloednieuw was.

Maar allemaal bedankt voor het meedenken!


Dank voor ieders meedenken. Ik heb het al opgelost door een nieuwe ab te bestellen. Doet het meteen! Het lag m.i. dus echt aan de ab, die overigens gloednieuw was.

Maar allemaal bedankt voor het meedenken!

En kun je nu met de afstandsbediening van kpn de tv bedienen? Maw de tv afstandsbediening kan weg?