Skip to main content
Beantwoord

Instellen afstandsbediening TV+ gekleurde knoppen

• 18 februari 2023
  • 2 reacties
  • 862 keer bekeken

De vier knoppen met kleuren op de tweede rij van de afstandsbediening werken niet. De melding “Deze functie is nog niet gemaakt verschijnt”. Op de oude afstandsbediening met het de oude ontvanger werkten deze knoppen wel en waren ze heel nuttig. Weet iemand hoe ik deze knoppen werkend krijg?

en nog een vraag: weet iemand of het r aadplegen van teletekst nog mogelijk is met TV+?

Beste antwoord door Joris62

Hallo @Jaap Gall . Normaal gesproken werken die knopjes wel. Bijvoorbeeld kun je door een of twee keer op de gele knop te drukken informatie over het lopende programma zien, het groene knopje start het lopende programma vanaf het begin. 

Over teletekst op de TV+ box vind je meer info in het volgende topic:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+9
  • Superuser
  • 1168 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2023

Hallo @Jaap Gall . Normaal gesproken werken die knopjes wel. Bijvoorbeeld kun je door een of twee keer op de gele knop te drukken informatie over het lopende programma zien, het groene knopje start het lopende programma vanaf het begin. 

Over teletekst op de TV+ box vind je meer info in het volgende topic:

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 18 februari 2023

Dag Joris, dank voor het antwoord. De knopjes werken inderdaad, maar in mijn geval alleen als ik er twee keer op druk.

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic