Skip to main content

 Alle genoemde codes geprobeerd.Heb de afstandsbediening die als tweede wordt afgebeeld op de kpn site bij instellen interactieve afstandsbediening.  Verwarrend is ook de verschillende beschrijvingen van welke knoppen gebruikt moeten worden. HELP! Wie kan mij helpen?

*Admin: titel en bericht aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Hallo @Winmar,

Je dient de Source knop vast de houden tot het rode lampje brand, daarna houd je die knop dus vast en toets je de codes in en druk op » knop. Laat daarna de toetsen los en test of je het volume kan bedienen en de tv in de standby gaat. Werkt het? Druk dan op OK. Het rode lampje zal knipperen en uitgaan.


Dag,

Dat heb ik gedaan, maar dat werkt helaas niet.


Hallo @Winmar,

637 ook al geprobeerd? Ik lees hier her en der dat het soms werkt. 

Vanuit de handleiding KPN afstandsbediening kon ik deze ook vinden: 
005
079
088
117
118
120
148
312
328


Alle codes die genoemd zijn in dit forum nogmaals bij langs gegaan. Geen enkel resultaat. Helaas!

Waarom is het voor KPN en Salora niet mogelijk om per type tv de code te geven. 

Dit is toch een onzinnig gebeuren zeker wanneer geen enkele code werkt.


Hmm jammer. Meestal is Salora niet het gretig met uitdelen van deze specifieke codes. Misschien komt dit nog op termijn. 


Je hebt de allernieuwste ab met de kleurknoppen onderaan? Dan zijn er nog 2 niet vermelde codes voor Salora:  637 en 463. Staat niet in de pdf, maar gevonden door fanatieke overijverige klanten :relaxed: .

1. Code Salora 637 of 463
2. Druk de Source-knop en OK-knop gelijktijdig 5 seconden in totdat het lampje constant rood brandt.
3. Toets de 3 cijfers van de tv-code in. Het lampje knippert nu 2 keer.
4. Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter en Source-knop.

 


Top!

Dit was de juiste code, maar ook de juiste volgorde van instellen. Alleen de laatste handeling vergeten te melden.

Hierbij nog even de volgorde van handelen:

Source en OK knoppen gelijktijdig indrukken en nadat het rode lampje brand beide knoppen loslaten, code 637 intoetsen, rode lampje knippert 2x. Dan de genoemde knoppen testen en wanneer dat functioneert afsluiten met het indrukken van de OK knop.

Dank voor het meedenken en de juiste code en handelswijze!


Ik heb een oude kpn afstandbediening , maar het lampje gaat niet knipperen


Ik heb een salora 32EHA2204