Skip to main content

Goedemiddag,

wij hebben een Salora tv (43UHL2800) gekocht voor op de slaapkamer. 
Ik heb de code handmatig proberen op te zoeken, maar zonder resultaat. Ook de snelcode werkt niet. Ik heb een C3 afstandsbediening. 
 

Zijn er nog andere oplossingen voordat ik mijn afstandsbediening aan de wilgen hang?😉

Alvast bedankt! 
 

Groet, 

Werkt geen van de codes die vermeld staan op kpn.com/afstandsbediening ?

Dat zijn oa 655 463 380  493  371

Houdt STOP knop ingedrukt totdat rode led 2 x knippert (na ca. 5 sec.). Type een code in.  Controleer de tv functies volume , aan/uit.

Met de C3 is het een drama. Dan kan je beter de Salora ab gebruiken voor tv aan/uit en volume.


Heb ze volgens mij idd allemaal geprobeerd. Als het dus een drama is zoals je zegt, dan maar een extra ab. 
Dank voor de reactie! 


@MJH70

Er zijn voor die ab in totaal 34 codes voor dat "merk”. Allemaal geprobeerd? Dan nog kans dat geen van die 34 werkt….

De al genoemde in bovenstaand bericht en

  • 675
  • 264
  • 498
  • 490
  • 482
  • 366
  • 374
  • 646
  • 516
  • 580
  • 635
  • 367
  • 502
  • 382
  • 376
  • 348
  • 599
  • 432
  • 429
  • 827
  • 817
  • 803
  • 716
  • 714
  • 424
  • 414
  • 397
  • 378
  • 375

Dank Peter, 

Ik ga het nog een keer proberen. 👍

Gr Marcel 


@MJH70, heb je het inmiddels kunnen testen en heeft één van de codes gewerkt? Zo niet, dan is het misschien ook tijd om een nieuwe te ontvangen. De C3 gaat al een tijdje mee (Versie C3 (meegeleverd tot november 2014). 


@MJH70, heb je het inmiddels kunnen testen en heeft één van de codes gewerkt? Zo niet, dan is het misschien ook tijd om een nieuwe te ontvangen. De C3 gaat al een tijdje mee (Versie C3 (meegeleverd tot november 2014). 

Heb het inderdaad inmiddels geprobeerd. Op de twee codes 714 & 716 is enige reactie, dwz er popt een menu open, maar daar winnen we niets mee. 
Wellicht is het zoals je zegt tijd voor een nieuwe ab. Maar werkt die ook op de huidige kastjes meegeleverd met de C3 ab? En hoe moet ik dit regelen? Gewoon bellen? 
 

Dank alvast! 
 

Gr Marcel 


@Susan_ 

Misschien sowieso een nieuwe toesturen? Die doet het wel met Salora met code 637 (vaak i.i.g.).


@MJH70, ik heb een nieuwe afstandsbediening opgestuurd! :wink:


@MJH70, ik heb een nieuwe afstandsbediening opgestuurd! :wink:

Dank Susan! 
Super service👍👍👍


De nieuwe ab straks instellen voor Salora.

Houdt de source en ok knop tegelijk ingedrukt totdat het rode ledje oplicht (na ca. 5 sec.).

Toets 637 in.

Daarna zou i.i.g. volume en de aan/uit knop voor de televisie moeten werken.


De nieuwe ab straks instellen voor Salora.

Houdt de source en ok knop tegelijk ingedrukt totdat het rode ledje oplicht (na ca. 5 sec.).

Toets 637 in.

Daarna zou i.i.g. volume en de aan/uit knop voor de televisie moeten werken.

Dank! Ik laat het weten wanneer het gelukt is!


De nieuwe ab straks instellen voor Salora.

Houdt de source en ok knop tegelijk ingedrukt totdat het rode ledje oplicht (na ca. 5 sec.).

Toets 637 in.

Daarna zou i.i.g. volume en de aan/uit knop voor de televisie moeten werken.

Vandaag de ab ontvangen. Meteen ingesteld en het werkt perfect! Dank @PeterG en @Susan_ !


Super! Geniet ervan!


@MJH70, fijn om te lezen! Veel plezier ermee :blush:


gebruik code 637 die werkt wel


Ik heb ook het hele rijtje moeten uitproberen. Bij 328 merkte ik dat ik het geluid kon regelen maar verder niets. Alles uitgezet, ook het KPN kastje, en weer aangezet. Tot mijn verbazing verscheen er van de KPN een afstandsbediening in beeld. Ik moest de knoppen 7 en 9 tegelijk indrukken tot er op de afgebeelde afstandsbediening de blauwe lamp ging branden. Dat gebeurde en ik kon alles gebruiken via de KPN afstandsbediening !  Maar……. weer alles eens uitgezet en opnieuw opgestart maar hij opent in Google TV niet in KPN TV. Dat moet ik nog uitzoeken. Of weet dat toevallig iemand ?    


Update:  Ik had in eerste instantie mijn KPN Box op de HDMI 3  poort aangesloten. Nu heb ik hem op de HDMI 1 aangesloten en alles werkt zoals het moet werken !  Misschien is de ene HDMI poort de andere niet.  


Die kans is aanwezig bij mijn TV is HDMI3 de ARC poort dus voor een Soundbar een TV ontvanger doet niks met arc.