Skip to main content

goedemorgen beste allemaal. ik heb een vraag. waarom blokkeer de Arris de instellingen van mijn Sony bravia 4k tv op de HDMI 1 waar hij nu zit heb ik prima beeld en geluid  maar komt niet bij de instellingen van de tv zelf. als ik hem op analoog zet wel .ik heb hem ook uit geprobeerd op een ander HDMI aansluiting doet hij het zelfde. bij de HMB2260 was er niets aan de hand.nu bij de nieuwe Arris wel raar heeft ook al van HDMI kabel verwisseld deed hij het zelfde. maar prima beeld alleen die blokkade. wie weet raad. cornelis48 đŸ¤”

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Wat kan je dan niet instellen op jouw Sony Bravia?


Hallo @cornelis48 , als je een Sony AB hebt met een blauwe HOME] en BACK] toets kom je via de HOME toets in het tv-menu van de Sony, als er op je Sony AB ook een TV] toets zit klik je daar weer op om terug te gaan naar de HDMI-poort van de decoder en heb je weer beeld via de tv-decoder. Die TV toets moet je daarvoor wel even ingesteld hebben in het Sony menu.

 


Goedemiddag wjb zo al kleur en noemt maar op als ik op zijn eigen afstandsbediening op hom druk komt ik niet in zij menu. die Arris doet het prima de nieuwe afstandsbediening van de Arris ook prima daar ligt het niet aan. Wil ik naar zijn instellingen van de Sony bravia 4k moet ik alles afkoppelen raar he een nieuwe tv 1jaar oud. 


Goedemiddag wjb zo al kleur en noemt maar op als ik op zijn eigen afstandsbediening op hom druk komt ik niet in zij menu. die Arris doet het prima de nieuwe afstandsbediening van de Arris ook prima daar ligt het niet aan. Wil ik naar zijn instellingen van de Sony bravia 4k moet ik alles afkoppelen raar he een nieuwe tv 1jaar oud. 

Heb je het bericht van @JanD gelezen.

Met de afstandsbediening van de Sony zelf moet je gewoon bij de instellingen kunnen komen.