Skip to main content

Hallo topicmaker(s) Telfort/KPN,

Aangezien ik al een paar weken bezig om iemand te pakken te krijgen van Telfort, 0900-9596, krijg ik als eerste een KPN medewerker. Deze probeert mij door te verbinden met iemand van Telfort, maar lijnen zijn overbelast. Jullie komen om in het werk ivm de overheveling van Telfort naar KPN, maar toch kreeg ik vorige week een medewerkster, Nina van Telfort, die wel mij kon helpen maar haar werktijd zat er op, en zou mij vandaag, donderdag 22 okt. terugbellen.
Dit was helaas niet gebeurd.
Een andere medewerker kon mij afgelopen maandag 26 oktober meedelen dat ze wel mijn verlengingsaanbod konden annuleren, en is gelukkig inmiddels gebeurd!

Jullie mogen mij, als jullie de bevoegdheid ertoe hebben, bellen om dit voor elkaar te krijgen.
Aangezien alles in gang wordt/is gezet kunnen wij momenteel niet on-line op http://telfort.itvonline.nl/ meer op de laptop/computer televisie kijken. Deze link werkt niet meer!
Ook via https://tv.kpn.com/inloggen/ kunnen wij (nog) niet online televisie kijken. Door de integratie lukt dit (nog) niet, en dat is jammer aangezien ik voor mijn werk nog wel eens ergens anders overnacht en ik even ontspannen op de laptop wil kijken.

Ik hoop op kort termijn een schriftelijke, danwel telefonisch, reactie terug te mogen ontvangen en dat wij zonder problemen verder kunnen kijken en een nieuw contract via KPN af kunnen sluiten per 24 november.

Met vriendelijke groet,
Frank Tamis

 

Hi @Frank.1969, het is druk op het moment, daarom zijn we minder snel met reageren dan gewoonlijk onze bedoeling is.

Er staan nog geen gegevens in je forumprofiel, daarom kan ik het nog niet voor je nakijken. Is het intussen gelukt met de verlenging van jouw abonnement? De automatische overgang van Telfort naar KPN hoef je zelf niets voor te doen, daarover ontvang je vanzelf een e-mail zo gauw je overgezet wordt.

Voor wat betreft online tv kijken, je blijft gewoon jouw eigen abonneenummer behouden. Lukt het ook niet als je daarmee inlogt op de KPN iTV online pagina? Je kan jouw abonneenummer en pincode opzoeken in Mijn Telfort als je nog niet overgezet bent naar KPN. Anders kan je deze terugvinden in MijnKPN.


Tot op heden zijn de gegevens nog niet allemaal te zien in MijnKPN zie ik.

Woensdag of donderdag zou dit volgens één van jouw collega's gerealiseerd moeten, zo niet,  dan wil ik graag geïnformeerd worden waar dit probleem nu eigenlijk ligt.

Anders hoop ik dat ik gebeld wordt op  mijn mobiele telefoonnummer.


Goedemorgen @Frank.1969, fijn dat je je gegevens in je profiel hebt gezet, ik heb ze erbij gepakt.

Het klopt dat je jouw abonnement nog niet kan zien in MijnKPN. Dat komt doordat jouw abonnement nu nog bij Telfort staat, en de verlenging er daar op gezet is. Deze loopt op dit moment en zal op 24 november worden afgerond. Zo gauw je overgezet wordt naar KPN, ontvang je hierover een e-mail. Daarna ontvang je opnieuw een mail wanneer je helemaal over bent, en vanaf dat moment kan je alles zien in MijnKPN. 


@Frank.1969 Nog even een kleine toevoeging op mijn bericht hierboven. Totdat je overgezet bent naar KPN kan je gewoon gebruik blijven maken van Mijn Telfort.