Skip to main content

hallo, ik zal graag willen weten hoe het zit met een vergoeding als je een week lang geen tot slechte verbinding gehad hebt en tot 2 maal toe er een monteur geweest is. Ook heb ik een vraag over een 4k tv die ik nu heb, het schijnt dat je daar een andere ontvanger voor hebt  . Kan ik deze omruilen voor mijn huidige. 

 

Goede morgen dennisje42 dat gaat helaas niet lukken wel als u een 4k pakket via husselen abonnementen neemt .dan pas kunt u een 4k kasje krijgen. 😎👍


Het maakt niet uit of je een HD of 4K ontvanger aansluit op deze tv. Het enige verschil zit 'm in de 3 4K zenders en 1 film die je kunt bekijken in 4K. Op alle andere zenders/films en series zul je geen enkel verschil merken in de beeldkwaliteit.  Als je toch de 4K ontvanger wilt dan is de optie om dit voor €2,50 per maand extra toe te voegen aan je hussel abonnement. Heb je geen hussel pakket, dan zul je eerst hier naar moeten overstappen. 


@ChrisWissink dus het maakt niet uit 4k of HD op 3 zenders na ?

als je een 4k tv hebt en een 4k pakket op bv netflix zal er toch verschil in zitten

als je via kpn ontvanger kijkt op netflix (anders is een 4k netflix pakket ook geen meerwaarde voor 4k)

of zie ik dit verkeerd


@ChrisWissink dus het maakt niet uit 4k of HD op 3 zenders na ?

als je een 4k tv hebt en een 4k pakket op bv netflix zal er toch verschil in zitten

als je via kpn ontvanger kijkt op netflix (anders is een 4k netflix pakket ook geen meerwaarde voor 4k)

of zie ik dit verkeerd

Heb je gelijk in wat betreft Netflix. Maar iedere moderne tv heeft ook zelf een netflix app die 4k aan kan. Zodoende dat ik dit niet actief benoem. 


Hoi @Dennisje42. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat één van de twee vragen hierboven al is beantwoord. Ben je hiermee geholpen? Bij een netwerkstoring langer dan 12 uur kan je op deze pagina een vergoeding aanvragen. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Hoi @Dennisje42. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat één van de twee vragen hierboven al is beantwoord. Ben je hiermee geholpen? Bij een netwerkstoring langer dan 12 uur kan je op deze pagina een vergoeding aanvragen. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je!

We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat alle vragen zijn beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.