Skip to main content

Dag community,

 

Momenteel heb ik alleen Internet van KPN, nu wil ik televisie toevoegen aan mijn pakket, echter kan ik bij het keuze menu interactieve tv niet selecteren. Enkel Digitenne en 4K.

 

Dus ik zie het menu wel, maar het - 0 + plusje doet niks als ik erop klik.

Kan ik dan geen interactieve tv ontvangen op mijn adres, of is dit een suffe fout van de site?

 

Ik heb geprobeerd het antwoord op deze vraag online te vinden, maar tevergeefs.
Vandaar dat ik hier even post, bedankt voor het lezen!

Welkom op ons Forum @WesselS. Door de drukte hebben we niet eerder kunnen reageren. En ook de community kan hierdoor niet iedereen helpen helaas. 

Ben je inmiddels al geholpen via een andere weg of heb je het nog voor elkaar kunnen krijgen in MijnKPN om tv toe te voegen? Wanneer je al internet hebt, dan kun je bij genoeg snelheid iTV ontvangen. Dat je wel een optie hebt voor 4K, maar niet voor de normale iTV is gek. Ik heb daarom net zelf even gekeken in mijn eigen MijnKPN (ik heb ook alleen internet) en kom voor precies hetzelfde probleem te staan als jij. Er is standaard 1 4K ontvanger geselecteerd die ik niet uit kan schakelen, kan geen iTV toevoegen, maar wel Digitenne. Ongeacht of ik aanvink dat ik 4K tv wil of niet. Ik ga daarom dit issue sowieso doorzetten zodat we dit kunnen verbeteren. 

Mocht het verder nog niet gelukt zijn om tv toe te voegen, dan raad ik je aan even te bellen met 0800 0402. Dan zorgen mijn collega's aan de telefoon ervoor dat je pakket wordt geüpgraded met iTV.  


Bedankt voor je reactie.

Ben ondertussen naar de kpn  winkel gegaan,  hoop dat je het snel opgelost krijgt voor andere mensen. Bedankt voor je reactie niek.


Fijn dat je geholpen bent! Ik laat het inderdaad niet rusten totdat het opgelost is 🙂 Dus nog bedankt voor je oplettendheid en je berichtje. 


Bedankt voor je reactie.

Ben ondertussen naar de kpn  winkel gegaan,  hoop dat je het snel opgelost krijgt voor andere mensen. Bedankt voor je reactie niek.

Tip: kies voor het 4K pakket en zet die na een half jaar weer terug naar “gewone tv". Als je dat doet krijg je de ontvanger van het type VIP5202 (die je dan niet terug hoeft te sturen). En geloof me...een andere wil je op dit moment niet. De ontvangers van het type HMB2260 en VIP2952 kunnen niet goed omgaan met de huidige software. Een oplossing laat al maanden op zich wachten en het ziet er niet goed uit...


Reageer