Skip to main content

Ik heb net een Motorola VIP 1903 voor de tv in de woonkamer aangesloten. Voor een tv in de slaapkamer hebben we digitenne. Wat is de beste en meest voordelige oplossing voor het gebruik van two tv’s?

Hoi @Gert-Jan88 
Die Motorola is erg traag en verouderd, deze kun je omwisselen voor een sneller type.
let wel de link werkt alleen bij je eigen thuis-aansluiting.
Je vraag voor een 2e TV hangt geheel van je internetsnelheid af.
Welke snelheid staat hier in Fourstack?


Vreemd, deze Motorola is net geleverd door KPN ter vervanging van mijn oude tuner. internet is supersnel hier.


Vreemd, deze Motorola is net geleverd door KPN ter vervanging van mijn oude tuner. internet is supersnel hier.

Oh dan is deze niet het type van de verouderde Motorola's, dus dan is dat wel OK.

Heb je de internetsnelheid al gezien op Fourstack en hoe hoog is die? 
Als je internet snel genoeg is kun je in MijnKPN een 2e ontvanger aanvragen.
Kosten zijn €5,00 p maand


Vreemd, deze Motorola is net geleverd door KPN ter vervanging van mijn oude tuner. internet is supersnel hier.

Als u een 1903 gekregen heeft, dan is er wel wat fout gegaan denk ik.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-begint-met-omruilen-oudere-bruikleendecoders-interactieve-tv/

Citaat:

KPN-woordvoerster Renée Schnitzler bevestigt het omruilprogramma aan Totaal TV. "Klanten met een bruikleendecoder model VIP1903, VIP1963 of VIP1853 kunnen de decoder voor een nieuwer model omruilen."


Wat is de beste en meest voordelige oplossing voor het gebruik van two tv’s?

Wat u nu precies wilt weten is me niet helemaal duidelijk... 🤔


Hallo @Gert-Jan88, als je een internet en tv abonnement hebt bij KPN, kun je zoals @huistijger aangeeft een 2de digitale tv-ontvanger voor €5,00 erbij nemen in plaats van de digitenne. Dan heb je op alle bij de tv's dezelfde opties en mogelijkheden. 


Ok, dank voor de adviezen!