Skip to main content

beste , ik heb storing met de interactieve app op een Samsung tv.

met het instaleren van de App op de smart tv werkte de app prima, nu een week verder, krijg ik de melding dat ik niet op het KPN netwerk zit, is hier een oplossing voor ?

bedankt alvast voor het antwoordt.

beste , ik heb ook storing met de interactieve app op een Samsung tv.

met het instaleren van de App op de smart tv werkte de app prima, nu een week verder, krijg ik de melding dat ik niet op het KPN netwerk zit, is hier een oplossing voor ?

bedankt alvast voor het antwoordt.

groeten Rob 

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Hoi @Robgs100, in een recente update is onze itv app voor smart TV's wat strenger geworden met het controleren van de aansluiting.
Kan het zijn dat je een VPN gebruikt, op iemand anders zn Wifi zit of een abonnement hebt bij een andere provider dan KPN(zoals Oxxio,NLE of een andere aanbieder)?
In die gevallen kun je de app namelijk niet gebruiken!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Dank je Thomas,

“ Kan het zijn dat je een VPN gebruikt, op iemand anders zn Wifi zit of een abonnement hebt bij een andere provider dan KPN(zoals Oxxio,NLE of een andere aanbieder)?
In die gevallen kun je de app namelijk niet gebruiken! “

echter ik gebruik KPN via NLEx en werkt nu goed.

de algehele storing was de boosdoener…

 


Thomas zegt dat de app niet werkt als je bij NLE zit. Dus dat die het nu wel weer doet is misschien maar tijdenlijk...