Skip to main content

Een algemene tv-storing op mijn adres (wonderlijk genoeg niet bij mijn buurman, twee portieken verder in de straat en ook KPN), die door KPN werd opgelost. 

Sedert dien een beperkte(re) functie van de gids, bijv. voorheen bij een lopend programma de optie “kijk vanaf he begin” zichtbaar als tekst, maar thans alleen mogelijk d.m.v. indrukken van de groene knop onderaan de afstandsbediening.  De tv-module uitschakelen met de afstandsbediening geeft ook een ander beeld: voorheen aanduiding van de tijd op het display van de tv-module; thans is het beeld zwart. De software opnieuw geladen conform de instructie van KPN (klopte ook niet, want de opgegeven tekst verscheen niet op het display van de tv-module, maar wel op het scherm van de tv, die ik op een later tijdstip inschakelde), doch dit heeft geen wijziging teweeg gebracht in de omschreven situatie.

Rest de vraag: Is er een nieuwe gebruiksaanwijzing van toepassing voor de tv-module en/of de afstandsbediening? Zo ja, dan gaarne bericht waar ik deze kan downloaden.

Goedemiddag @lanfon en bedankt voor je bericht!

Nooit leuk een storing natuurlijk maar fijn dat het inmiddels weer is verholpen. Maar er is sindsdien niks veranderd aan bijvoorbeeld de gids dus ik heb hier niet meteen een verklaring voor. Heb je de tv ontvanger al eens een zogenaamde software reset gegeven?

Wat betreft de weergave van de tijd op jouw ontvanger; zou je dit topic eens willen openen? Hier vind je terug hoe je de tijd in kunt stellen op je ontvanger. 


Dank  voor Uw reactie! Uiteraard heb ik eerst een reset gemaakt door stroomonderbreking en toen dit niet hielp een reset van de software. In mijn bericht is dit laatste wellicht in onvoldoende mate verwoord.

Ik heb wel de ervaring, dat de gids een beperktere keuze biedt dan voorheen bij een lopend tv-programma, maar in de praktijk is dit niet onoverkomelijk. 

Het advies m.b.t. weergave van de tijd op het display van de ontvanger zal ik opvolgen. Mocht dit -onverhoopt- niet lukken dan zal ik dit melden.