Skip to main content

Heb al 4 dagen een storting aan mijn tv en telefoon.

Om deze reden heb ik al een nieuwe modem en TV-ontvanger vanuit KPN ontvangen. Echter blijft de storing aanhouden en ben ik ten einde raad,

Overigens heb ik een nieuwe ethernetkabel aangeschaft, dit bleek ook niet de oorzaak te zijn van het probleem.

Verder krijg ik geen telefonisch contact met KPN en heb dus besloten om mijn probleem hier te posten.

Ik vermoed dat dit probleem zich niet bij mijn netwerk bevindt en dat het dus een externe storing is.

 

Welkom op het forum.

Hoe is de KPN IPTV decoder aangesloten op de Experiabox?

Als dat met die draadloze adapters is, probeer het dan eens met een vaste UTP kabel?

Voordat je het doet, zet eerst de Experiabox 1 minuut uit (van de spanning af (in de volksmond stroom genoemd)). Omdat je telefoon het ook niet goed doet.  Wacht daarna totdat hij volledig is opgestart.

Kan je ook vertellen wat je echte download snelheid is?


Hallo @Dorette S, welkom! Vervelend dat je hier al een paar dagen mee zit. Ik ben ook wel benieuwd hoe de tv ontvanger is aangesloten op de Experia Box. Zou je de tests die Joop voorstelt eens willen doen. Vul verder ook je forumprofiel in. Dan kan ik hier even een kijkje nemen naar je verbinding. 


Je hebt nog niet weer gereageerd, Dorette. Dan ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en beantwoord de eerder gestelde vragen :)


Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, na een week is er een monteur geweest die constateerde dat mijn telefoonnummer nooit is verbonden met het nieuwe modem. Dus eindelijk is het weer opgelost. Toch bedankt voor het reageren 

Â