Skip to main content

Van de een op de andere dag werkt de interactieve tv niet meer. Blijft hangen op 95%. Hoe op te lossen? Alle manieren met stekker eruit trekken en 30 seconden wachten al tig keer geprobeerd aangezien we dit probleem een half jaar geleden ook al hadden. 

*Admin: titel aangepast (vindbaarheid)

Halo @Sambaa ,

Tijd voor een nieuwe ontvanger! 
Bel morgen vanaf 8.00 met 0800-0402

Voor vanavond ben je waarschijnlijk te laat, om 20.00 sluit de klantenservice. 


Nou lekker dan, dat die modem van de een op de andere dag niet meer werkt. Nieuwe aanvragen, zo weer een paar dagen verder. En dat voor dat bedrag dat je per maand betaald, ronduit belachelijk. 


Wel bijzonder ook dat "toevallig" allebei de modems hier in huis momenteel hetzelfde probleem hebben. Lijkt me dat het niet aan de modems ligt maar KPN hier een rol in heeft. 


Gebruik je dit soort dingen? 

 


Nee, niet voor de tv

 


Helemaal niet in huis??


Wel bijzonder ook dat "toevallig" allebei de modems hier in huis momenteel hetzelfde probleem hebben. Lijkt me dat het niet aan de modems ligt maar KPN hier een rol in heeft. 

Even een vraagje tussendoor: Hebben we het nou over modems, of tv ontvangers. :wink: Omdat je het over modems hebt. Heb je het over tv ontvangers, welke type en merk tv ontvangers heb je?


Hi @Sambaa, van harte welkom op het KPN forum. Rot dat je tv-ontvanger ineens blijft hangen tijdens het opstarten! Je bent al op weg geholpen zie ik.

Wel bijzonder ook dat "toevallig" allebei de modems hier in huis momenteel hetzelfde probleem hebben. Lijkt me dat het niet aan de modems ligt maar KPN hier een rol in heeft. 

Even een vraagje tussendoor: Hebben we het nou over modems, of tv ontvangers. :wink: Omdat je het over modems hebt. Heb je het over tv ontvangers, welke type en merk tv ontvangers heb je?

Hoe staat het er intussen voor? Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord op deze vraag van Dennis. Gaat het om beide tv-ontvangers, en welke heb je? Heb je ze al een frisse start gegeven? En hoe zijn ze aangesloten op jouw Experia Box?