We hebben sinds een aantal weken een nieuwe experia box gekregen, omdat de andere te verouderd was volgens KPN. Alles is prima aangesloten en internet/tv/bellen werkt naar behoren. Totdat op een avond 2 weken geleden de interactieve tv midden in een programma bleef hangen. Een reboot leidde bij 10% (IP adres verkrijgen) tot een blauw scherm met foutcode 143. Ik had alles geprobeerd (een herstart van de experia box, tv, en het stappenplan op de site doorlopen), maar niks mocht baten. Omdat het laat op de avond was, besloot ik het te laten rusten tot de volgende dag, toen de tv opeens weer werkte.
Sindsdien is het nog 2x gebeurd, steeds frequenter en steeds loste het zichzelf op na een flinke tijd. Ik heb inmiddels de ethernet kabels vervangen, zonder resultaat. Zie ik nog iets over het hoofd?
GoedemorgenÂ
In deze gevallen kan het dus gebeuren dat je Foutcode 143 in beeld krijgt. Mocht je deze storing ervaren dan staat onderaan het topic van Paul een linkje over het oplossen van storingen met de Draadloze verbindingsset.
Mocht je er op deze manier nog niet uitkomen en meer informatie willen over storingen en over servicetools om je hiermee te helpen, dan vind je hier de informatie over Foutcode 143 en het herstellen op onze website.Â
*Admin* edit: 27-10-2021. Topic weer up-to-date gemaakt.Â
De foutcode heeft zichzelf zoals gewoonlijk vanmorgen opgelost. Ik hou je suggestie in gedachten voor de volgende keer en ik zal mijn gegevens toevoegen aan mijn profiel. Nu is het de vraag hoelang het zo goed zal gaan haha
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.