Skip to main content

 

Hallo!

Sinds begin deze week heb ik geen geluid meer bij Netflix op mijn HMB 2260 ontvanger. Daarvoor nog geen problemen. Andere kanalen dan Netflix ook geen problemen. Dit is wat ik zelf al heb geprobeerd;

  • modem opnieuw opgestart
  • HMB 2260 opnieuw opgestart
  • software HMB opnieuw geladen
  • gescholden en gevloekt

Is dit een bekend issue? Suggesties / oplossingen zouden zeer welkom zijn. Bedankt alvast!

Tim

Dag @toothpick_vic. Van harte welkom hier. Wat vreemd dat het schelden en vloeken niet heeft geholpen. Vaak is het met een korte ‘$@#**($*@!)()(‘ toch wel opgelost hoor. :wink: Heb je externe audioapparatuur aangesloten of komt het geluid gewoon uit de speakers van de TV? Indien je een geluidsinstallatie gebruikt, kun je dan eens testen of je wel geluid hebt rechtstreeks via je TV? En het werkte voorheen dus wel? 

Heb je één of meerdere tv-ontvangers? Als je twee tv-ontvangers hebt, zou je die dan eens om willen ruilen om te achterhalen of het aan de locatie ligt of aan de tv-ontvanger zelf?


Hallo @toothpick_vic. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Heb je inmiddels een oplossing gevonden via een andere weg? Als ik nog iets voor je kan doen, lees ik het graag.


Als je een Smart TV heb, kan je Netflix ook via de app op de smart tv kijken.

Zo doe ik het ook, al meer dan 6 jaar.


Goede tip, @joop2011. Bedankt voor je aanvulling. :slight_smile:


Bedankt voor jullie reacties. Mijn probleem is inmiddels opgelost omdat ik een nieuwe KPN Box 12 met nieuwe TV ontvangers heb gekregen. Na installatie doet ook het geluid van Netflix het weer. Met de oude TV ontvanger is het niet gelukt.


Hallo @toothpick_vic. Bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Reageer