Skip to main content
Beantwoord

Interactieve tv "geen toegang tot dienst"

• August 12, 2020
  • 4 reacties
  • 423 keer bekeken

Minette95
Nieuwkomer

Als ik op mijn Samsung smart tv op de KPN iTV app inlog met mijn abbonementsnr en pincode komt er "Geen toegang tot dienst" te staan, met als enige optie om uit te loggen. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt niet. Dit is nu zeker een week zo. Hoe kan ik dit oplossen? 

Beste antwoord door Nick83

Bent u wel thuis? Uw heeft een tv abonnement bij KPN afgesloten? En heeft de tv überhaupt wel internet? Doet de YouTube app het bijvoorbeeld? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 12, 2020

Bent u wel thuis? Uw heeft een tv abonnement bij KPN afgesloten? En heeft de tv überhaupt wel internet? Doet de YouTube app het bijvoorbeeld? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 12, 2020

Nick83: Bent u wel thuis?

Hele goede vraag. De app in een televisie (Samsung of LG) werkt alleen op de eigen aansluiting.

Minette95
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2020

Nick83: Bent u wel thuis?

Hele goede vraag. De app in een televisie (Samsung of LG) werkt alleen op de eigen aansluiting.

Oh wat gek! Dat wist ik niet. Ik heb een samsung smart tv, en voorheen kon ik daar wel gewoon de kpn iTV app gebruiken.. 

Tijdje de app verwijderd, nu weer geïnstalleerd. Krijg nog steeds dezelfde melding helaas. 

Mijn tv heeft gewoon internet. De netflix en youtube app doen het wel gewoon. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 2, 2020

Is je abonnement misschien via Telfort? Dan werkt de TV-app niet.

Dan kan je alleen de app in je tablet en smartphone gebruiken. En de website tv.kpn.com.