Skip to main content

Sinds een paar maanden herstart mn ontvanger zich ineens terwijl je zit tv te kijken. Vandaag wederom klantenservice gebeld rond 21.30 uur. Die adviseerde herstart naar fabrieksinstellingen. Inmiddels dik uur later en ontvanger staat al ruim half uur op 95p. Dit schiet niet op...modem of tv maar uit doen? Of hoe nu verder

Kpn had een storing vanavond. Deze is (bij mij) inmiddels opgelost. Als je ontvanger op 95% blijft staan zou ik hem inderdaad even opnieuw uit het stopcontact halen en opnieuw opstarten.


Okay, vreemd stond geen storing bij mijn postcode. Zit er geen uit knop op de ontvanger? Kan nu (donker) niet echt bij de stekker. Inmiddels knop gevondrn en uit gezet. 


Hoi @Joyceu en welkom op het forum! Is het met de herstart opgelost en kun je nu weer ongestoord TV kijken? 


precies zelfde probleem als van @Joyceu, herstart lost niets op, kabel is OK

 


Ik heb het ook. Al 2x gereset en het blijft op 95 %. Ben inmiddels echt klaar ermee en ga 2 nieuwe kastjes vragen. Word nl ook regelmatig uit You Tube gegooid, of You Tube kan niet starten. Ook krijg ik laatste tijd foutmeldingen  als ik Opnames wil kijken.


@Teckel33 en @Wilhelmien welkom! Bij jullie blijft de ontvanger ook op 95% hangen na de reset? Wat als je dan de Experia Box opnieuw opstart door hem van de stroom te halen, 2 minuten te wachten en weer aan te sluiten? Ik ben benieuwd of het daarna wel doorloopt. 


Vandaag (10/12/2020) al vele keren geprobeerd tv ontvanger op te starten en blijft steeds steken op 95P. De andere tv's thuis met identieke KPN-ontvangers werken wel gewoon zoals het hoort. Wat te doen?


Eerder gemeld probleem opgelost. Heb ook de netwerkstekker er uit getrokken en weer ingestoken en HIJ DÓÉT HET WEER!


Bij mij blijft ook op 95p staan. Al 3 x opnieuw opgestart, ook van stroom afgehaald. HELP


Goedenavond, bij mij blijf die op 95p hangen! Ik heb het 2x gereset de stekker uit de stopcontact gehaald gebeurt niks! Wat nu??


Ik heb vandaag modem op nieuw opgestart na al drie keer de ontvanger te hebben opgestart. Netwerkkabel eruit, elektriciteitskabel eruit. Nu zit ik weer te kijken naar We zijn er bijna! Met allerlei tips en: Blijft.....opnieuw. Wat nu? Is er een storing bij KPN? 10 uur wachten en dan doet ie het weer?


Op dit hier hetzelfde, kan niet eens bellen of op een kpn site.

kan ook niet via de telefoon kijken

KPN tv ligt eruit

paar keer herstart en van de stroom gehaald maar blijft hangen op 95p

hoop dat dit snel opgelost wordt


Ik kan wel via telefoon en tablet. Internet doet het wel.....zou fijn zijn als het opgelost wordt.


Wat een klote zooi bij telfort nooit last nu kpn kan niet eens tv kijken 95p nou lekker dan


Hier ook nooit last gehad bij telfort.

super traag, vaak blijven hangen, kastje wat uit zichzelf herstart en dan in 1x niks meer doet


Hier ik  ook alweer problemen met kpn. Weer code p95   En maar wachten 


Ook hier alles geprobeerd wat er geschreven wordt….. blijft lekker op 95 procent hangen.

andere modem in huis werkt gewoon en heb ook gewoon drie witte ledjes op de stekker.

graag oplossing of nieuw spul!!!


Klere zooi


Weer problemen. Nu ineens code 95p. 
Vaak foutmelding met opnames terugkijken of het opnemen is mislukt. 
Menu is traag als hel (wordt gelukkig wel snel opgelost)
Sinds Telfort KPN is geworden hebben we niets anders dan gezeik. 🤬