Skip to main content

Goedemiddag,

Het interactieve tv kastje is defect. De stroomkabel wil er niet meer goed in waardoor de tv ontvanger geen voeding meer krijgt en niet meer functioneert. 

Ik zou graag het kastje willen omruilen en daarbij nog een extra kastje ontvangen zodat ik in totaal 3 kastjes tot mijn beschikking heb. 

Graag verneem ik een reactie  

Alvast bedankt, Marvin 

 

Hoi Marvin. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat jouw stroomkabel van de tv-ontvanger niet meer goed werkt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of ik de defecte ontvanger voor jou kan omruilen. 

Een (extra) nieuwe tv-ontvanger kan je in Mijn KPN toevoegen aan het abonnement.


Hoi Marvin. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat jouw stroomkabel van de tv-ontvanger niet meer goed werkt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of ik de defecte ontvanger voor jou kan omruilen. 

Een (extra) nieuwe tv-ontvanger kan je in Mijn KPN toevoegen aan het abonnement.

Ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg de defecte ontvanger hebt omgeruild. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag.


Reageer