Skip to main content

Beste, zojuist 4k ontvanger besteld.

ik had 6 maanden 5,- korting op interactieve tv, na aanklikken voor 4k ontvanger verdwijnt deze korting? 

Hallo @Tanaka dat klopt, dan onderbreek je de lopende overeenkomst, je kunt beter even wachten tot die 6 maanden om zijn.

 


Dankjewel Jan, ik heb hem net afgesloten voor WK voetbal 😉, jammer dat dit verdwijnt!


Hallo @Tanaka je bent dan niet allen die €5 korting per maand kwijt, maar moet ook nog eens €2,50 per maand voor die 4K-ontvanger betalen, maar dat kun je na 6 maanden opzeggen en mag je de 4K-ontvanger in bruikleen blijven gebruiken.

 


Hallo @Tanaka je bent dan niet allen die €5 korting per maand kwijt, maar moet ook nog eens €2,50 per maand voor die 4K-ontvanger betalen, maar dat kun je na 6 maanden opzeggen en mag je de 4K-ontvanger in bruikleen blijven gebruiken.

 

 

@JanD 

Je bedoelt € 2,50 extra per maand voor het 4K abonnement.

De decoder is in bruikleen toch? En hoeft na 6 maanden niet retour, als ik het goed heb.


Ja de van €2,50 is mij bekent, ik krijg er 3 ondanks dat ik gebeld had dat ik er aan 1 genoeg had, maar dit was technisch niet mogelijk, ik weet dat er niet zoveel zijn, jammer dat de andere twee nu ook worden gestuurd, had liever gezien de schaarste dat deze beschikbaar zouden blijven voor andere.


Hallo @joop2011 

Als je nu bijvoorbeeld een VIP2952 hebt en je wilt een VIP5202, kun je die alléén i bruikleen krijgen als je je abo met 4K aanvult à €2,50 per maand, dat geldt voor minimaal 6 maanden, daarna kun je die 4K-optie uitzetten en mag je de 5202 in bruikleen houden.

Je kunt dus (nog?)niet maar zo een goede tv-decoder omruilen voor een 4K-decoder.

Duidelijk zo?