Skip to main content

Hallo goedendag mij moeder heeft een interactieve tv al 3 of 4 jaar alleen het probleem is de interactieve tv ontvanger loopt vast we hebben alles geprobeerd maar we weten het niet meer. het internet doet het perfect.

@SxSuri Welkom op het forum! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik wil je graag helpen om hier een oplossing voor te vinden! Zou je verder kunnen toelichten wat er precies gebeurt als de ontvanger vastloopt? Doet deze dan helemaal niets meer of krijg je dan een bepaalde foutmelding in beeld? Kun je ook jouw profiel vast aanvullen met de gegevens van het betreffende abonnement? Dan kan ik even meekijken. 

 


@SxSuri Welkom op het forum! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik wil je graag helpen om hier een oplossing voor te vinden! Zou je verder kunnen toelichten wat er precies gebeurt als de ontvanger vastloopt? Doet deze dan helemaal niets meer of krijg je dan een bepaalde foutmelding in beeld? Kun je ook jouw profiel vast aanvullen met de gegevens van het betreffende abonnement? Dan kan ik even meekijken. 

 

Hallo Remco! Bedankt voor je reactie.

Ik ben namelijk gisteren naar de KPN Winkel Geweest En Krijg Vandaag Namelijk een nieuwe interactieve tv ontvanger! dus het zou daarna wel opgelost moeten zijn! 


Dat zijn goede berichten! Is het gelukt met de nieuwe ontvanger? Als er nog iets is wat ik voor je kan doen laat het dan weten!


Reageer