Skip to main content

Wij proberen op vakantie (geen KPN aansluiting) een programma terug te kijken via Interactieve TV van KPN, maar ongeacht op welk device (laptop, telefoon, ipad) we het proberen of welke zender, alle programma's blijven na een paar minuten hangen. Zelfs op 4G werkt het niet.

 

Iemand enig idee hoe we dit kunnen verhelpen?

Hoi @Wiellus en van harte welkom op ons forum!

Het is op het moment vrij druk, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. Ik lees dat 't op vakantie niet lukt om online tv te kijken. Ben je op vakantie (geweest) binnen of buiten Nederland? 

Het lukt op verschillende apparaten niet, lees ik. Heb je het via de iTV app geprobeerd of ook via tv.kpn.com? Gebeurt er op alle zenders en apparaten precies hetzelfde? Krijg je een foutmelding te zien? En wat gebeurt er als je een andere app of site test, zoals bijvoorbeeld YouTube?


Hoi Alexandra,

het was in Nederland (Friesland). Zowel in de app als via de website met allerlei verschillende zenders geprobeerd, maar overal hetzelfde resultaat. Er komt geen foutmelding, het betreffende progamma gaat op zwart en sprint terug naar het begin. Daarna start het programma weer bij het begin, gaat wee op zwart en springt weer terug naar het begin. Andere website of streamingdiensten (Viaplay, youtube, netflix) werken zonder problemen.


@Wiellus Het klinkt als een minder goede verbinding daar op locatie, zowel via de vaste verbinding (ik gok dat je wifi gebruikte?) als via mobiel internet. Zeker aangezien 't zowel op 4G als de daar aanwezige verbinding op alle apparaten gebeurt. Er zijn geen algemene problemen of storing met online tv kijken. 

Waar in Friesland ben je geweest en hoe was je bereik daar? Ben je daar nog of ben je intussen thuis? In het laatste geval; werkt het thuis wel goed? Of als je daar nog bent, hoe gaat het als je het test op een andere locatie? 


Hoi Alexandra,

inmiddels zijn we weer thuis en daar werkt alles naar behoren. Het bereik in het huisje/op het park was verder gewoon goed en alle andere streaming diensten werkte naar behoren. De locatie waar we waren was Anjum.