Skip to main content
Beantwoord

Interactieve TV online blijft hangen op ons vakantieadres

  • September 9, 2022
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Wij proberen op vakantie (geen KPN aansluiting) een programma terug te kijken via Interactieve TV van KPN, maar ongeacht op welk device (laptop, telefoon, ipad) we het proberen of welke zender, alle programma's blijven na een paar minuten hangen. Zelfs op 4G werkt het niet.

 

Iemand enig idee hoe we dit kunnen verhelpen?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@Wiellus Het klinkt als een minder goede verbinding daar op locatie, zowel via de vaste verbinding (ik gok dat je wifi gebruikte?) als via mobiel internet. Zeker aangezien 't zowel op 4G als de daar aanwezige verbinding op alle apparaten gebeurt. Er zijn geen algemene problemen of storing met online tv kijken. 

Waar in Friesland ben je geweest en hoe was je bereik daar? Ben je daar nog of ben je intussen thuis? In het laatste geval; werkt het thuis wel goed? Of als je daar nog bent, hoe gaat het als je het test op een andere locatie? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Wiellus en van harte welkom op ons forum!

Het is op het moment vrij druk, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. Ik lees dat 't op vakantie niet lukt om online tv te kijken. Ben je op vakantie (geweest) binnen of buiten Nederland? 

Het lukt op verschillende apparaten niet, lees ik. Heb je het via de iTV app geprobeerd of ook via tv.kpn.com? Gebeurt er op alle zenders en apparaten precies hetzelfde? Krijg je een foutmelding te zien? En wat gebeurt er als je een andere app of site test, zoals bijvoorbeeld YouTube?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 14, 2022

Hoi Alexandra,

het was in Nederland (Friesland). Zowel in de app als via de website met allerlei verschillende zenders geprobeerd, maar overal hetzelfde resultaat. Er komt geen foutmelding, het betreffende progamma gaat op zwart en sprint terug naar het begin. Daarna start het programma weer bij het begin, gaat wee op zwart en springt weer terug naar het begin. Andere website of streamingdiensten (Viaplay, youtube, netflix) werken zonder problemen.


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Wiellus Het klinkt als een minder goede verbinding daar op locatie, zowel via de vaste verbinding (ik gok dat je wifi gebruikte?) als via mobiel internet. Zeker aangezien 't zowel op 4G als de daar aanwezige verbinding op alle apparaten gebeurt. Er zijn geen algemene problemen of storing met online tv kijken. 

Waar in Friesland ben je geweest en hoe was je bereik daar? Ben je daar nog of ben je intussen thuis? In het laatste geval; werkt het thuis wel goed? Of als je daar nog bent, hoe gaat het als je het test op een andere locatie? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 24, 2022

Hoi Alexandra,

inmiddels zijn we weer thuis en daar werkt alles naar behoren. Het bereik in het huisje/op het park was verder gewoon goed en alle andere streaming diensten werkte naar behoren. De locatie waar we waren was Anjum.