Skip to main content

Ik wil opnemen. Via mobiel.  Kan niet alles terug zien. Of hij neemt niet op of hij wil dat ik via tv terug kijk. 

Kan iemand  mij helpen? 

Kan dit een instelling zijn?


Niet voor alle zenders heeft KPN de rechten om ze online aan te bieden. Ook bekijken van opnamen zijn dan niet beschikbaar. Sommige wel maar alleen via het eigen wifi.

O.a. kan je van geen van de Duitse zenders gebruik maken van de online tv-dienst.


Ja dat snap ik, maar ik kan wel  naar ditzelfde programma bekijken. En dan niet opnemen. En ook wel opnemen en dan terug kijken op tv en niet  op mobiel. 


Tja, welke zender????


Bijv Bbc first en zeelandnet(regionaal)


Omroep Zeeland (zeelandnet???) kan ik niet checken. Die is niet landelijk en hier helaas niet aanwezig.

BBC First kan ik gewoon kijken. Opname lukt ook hier niet (om in te plannen). Krijg steeds Oeps, kan geen programma-informatie laden. Bij geen enkele zender overigens. In Firefox. (Update: na wederom cookies wissen met …..tv.kpn.com erin werkt het weer).

Via Edge werkt het hier wel goed.

P.S. nieuwe link online kijken is tv.kpn.com.


Raar hè ik kan wel opnemen  op mobiel en terug kijken  op tv.

Als ik nu bijv op vakantie ben kan ik niets direct terug kijken


De nieuwe link heen ik al in gebruik

Ik ga nog eens proberen via edge? Wat is dat ?


Edge is de internetbrowser van Microsoft. Die zit in Windows 10 een blauwe e.

Het is altijd handig om meerdere browsers op je pc te hebben/gebruiken.

Online kan een opname alleen gekeken worden als ie helemaal voltooid is. Dus pas minimaal 15 minuten na de eindtijd.


Zag het. Maar ik zit nu op mobiel.

Ga het een en ander proberen, bedankt


Ik heb op mijn site nog een lijst met zenders (live en opnamen) die buiten de deur (in een E.U.land) beschikbaar zijn danwel bekeken kunnen worden. Dat zijn er minder dan thuis via je eigen wifi.

Breedbeeldweetjes: TV zenders buiten de deur (E.U.) bij KPN.


Dank je ik ga kijken. Maar dat is dan niet alles terug te zien, zoals beloofd.


Van het pluspakket zijn álle zenders thuis en buiten de deur beschikbaar. Die staan dan ook niet in mijn lijstje.


Oké dank je ga me er morgen weer verder in verdiepen


Beste @Cato2107, welkom! Leuk dat je het forum gevonden hebt! Heb je al wat dingen kunnen proberen met de hulp van Peter? Is er nu nog iets onduidelijk? Laat het dan gerust weten!


Ja heb het een en ander terug gevonden alleen mijn problemen blijven hetzelfde. 

Ik kan nog steeds niet alles opnemen  en terug kijken.


Hallo @Cato2107 , er is een vernieuwde website om KPN IPTV online te kijken:

 

https://tv.kpn.com/welkom


Dank je deze heb ik al in gebruik. 

Ik ga alles nog eens bekijken en anders ga ik wel eens bij iemand langs ik kom er niet meer uit.  Ik Laat het nog weten .

 


Wil je eens je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Kan je concreet een voorbeeld geven van welke afleveringen op welke tijd je niet op kunt nemen via mobiel? Ik heb nu zelf via BBC First Midsommer Murders opgenomen en zal straks, na 1830 uur, eens kijken of deze terug te kijken is via mobiel.


Dank je ga ik doen. 

Ik ga  het eens precies opschrijven.

Dat midsummer lukt mij ook alleen dan moet ik het op tv terugkijken. Ik ga kijken waar dat nog meer  is.

 


Top! Dan kan ik deze voorbeelden concreet doorgeven. Ik zie hier ook dat ik de opname Midsommer Murders alleen terug kan kijken op de ontvanger. Dat ligt dus niet aan jouw account 😉.


Oké dus niet aan mijn instellingen. 

Ga de  andere programma s ook nog eens proberen morgen. 


Dito hier. Opname Death in Paradise 13 feb. bbc first

'’deze opname kun je alleen op de tv-ontvanger kijken'’


Nou dan ligt het niet aan mijn instellingen.  Ik heb nogal eens gehad dat mijn apparaten niet compatible genoeg waren. 

Dan blijft staan dat mijn vorige provider beter afspraken had met zenders. Ik kon daar nl wel alles zien en onderweg bijv op vakantie alles terug kijken.

Bedankt voor de moeite van jullie kant. 

 


Ja, als je vaak opnames op bbc first wilt kijken, kan ik me voorstellen dat je hier flink van baalt! :-(