Skip to main content

Na het aanzetten was er geen menu, geen gids en de opgenomen programma's niet zichtbaar. Na herstart deed niets het meer, reageerde ook niet meer op afstandbediening. Opnieuw software geïnstalleerd via knoppen op kastje, twee keer herstarten en hij deed het twee dagen. Nu na aanzetten geen beeld. Meerdere keren herstarten en hij doet het weer. Maar voor hoe lang? 

Helpdesk bellen? De wachttijd is altijd meer dan 15 minuten.

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Arcadyan, direct bekabeld aangesloten, geen switch of zo. Goede kabels.


Tsja dan kan je zelf weinig meer doen. Wachten op een medewerker hier of toch maar bellen. Zeg tegen de computer die je aan lijn krijgt dat je een medewerker wil spreken.


Hoi @Alex111. Wat vervelend dat dit een aantal dagen geleden gebeurde met jouw tv-ontvanger. Is het probleem inmiddels verholpen of werkt jouw tv-ontvanger nog steeds niet goed?


Hoi @Alex111. Wat vervelend dat dit een aantal dagen geleden gebeurde met jouw tv-ontvanger. Is het probleem inmiddels verholpen of werkt jouw tv-ontvanger nog steeds niet goed?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!