Skip to main content
Beantwoord

Interactieve tv-ontvanger extra

  • May 12, 2020
  • 6 reacties
  • 103 keer bekeken

We hebben een extra tv ontvanger aangevraagd en inmiddels ontvangen.

De ontvanger vraagt nu bij het istalleren om een abonnementsnummer en pincode.

Deze ingevuld maar dan krijg ik een foutcode 64: het maximale aantal ontvangers is bereikt.

KPN gebeld maar deze kan mij blijkbaar niet vertellen wat de ingangsdatum van het nieuwe abonnement is. Heel vreemd dat deze dat niet kan zien trouwens.

Ik neem aan dat de ingangsdatum nog niet is ingegaan maar we hebben wel een sms van kpn gehad dat alles vanaf vandaag zou werken.

Wat nu?

gr, A en C

Beste antwoord door Susan_

Hi @chris en alex, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik begrijp dat je er, afgelopen week, telefonisch niet uitgekomen bent. Hebben ze hier uiteindelijk een ticket of iets dergelijks voor aangemaakt om het probleem op te lossen? Of heb je hierna nog een keer contact gehad?

In ieder geval ben ik benieuwd of de extra ontvanger nu inmiddels werkt of niet. Zo niet, dan help ik je graag verder! Vul in dat geval jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer tv-ontvanger bij persoonlijke opmerkingen.

Ik hoor graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

@chris en alex dat is vreemd dat een medewerker je niet kan helpen. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze in het systeem kijken wat er aan de hand is. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 13, 2020

we zijn inmiddels weer in tel contact met een kpn medewerker. Administratieve fout blijkbaar

 


Dennis Overbeek
Wijsgeer

we zijn inmiddels weer in tel contact met een kpn medewerker. Administratieve fout blijkbaar

@chris en alex wat fijn dat je eruit bent gekomen met een KPN medewerker, is het probleem inmiddels opgelost? En werkt de extra TV ontvanger inmiddels?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 14, 2020

Nee, het probleem is niet opgelost. Administratieve fout bij KPN, onjuiste informatie, de benodigde pakketten niet gestuurd. Na zelf die ontdekking gedaan te hebben en twee dagen werken, frustratie en telefonisch contact met hulplijn is de aansluiting nog steeds niet wat wij er van verwachten. De extra TV ontvanger werkt niet. Met de 4G ontvanger is de internetverbinding nog niet optimaal. Wat kunnen of moeten wij nog? Wij weten het niet meer.  Weggaan bij KPN?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 17, 2020

Hi @chris en alex, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik begrijp dat je er, afgelopen week, telefonisch niet uitgekomen bent. Hebben ze hier uiteindelijk een ticket of iets dergelijks voor aangemaakt om het probleem op te lossen? Of heb je hierna nog een keer contact gehad?

In ieder geval ben ik benieuwd of de extra ontvanger nu inmiddels werkt of niet. Zo niet, dan help ik je graag verder! Vul in dat geval jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer tv-ontvanger bij persoonlijke opmerkingen.

Ik hoor graag van je!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 31, 2020

@chris en alex het is nu enige tijd later en ik heb nog geen reactie gehad. Kan ik hier nog bij helpen of is het inmiddels opgelost?