Skip to main content

HelpĀ 

Is het tegenwoordig zo moeilijk om contact te krijgen?

Heb een aantal vragen maar de grootste erfenis zit hem in de interactieve tv.

Programma's terug kijken werkt vaak niet en loopt bij de opnames vaak vast.

Gemiddeld 5x per dag opnieuw opstarten Word je wel zat.

Ja alles zit goed en ja ik start regelmatig opnieuw op.

1 min de kast uit enzĀ 

Wifi router ook opnieuw opgestart enz

Ook kunnen we met de WiFi niet meer dan 2 personen er tegelijk op.

Weet niet of het tv kijken daar ook mee te maken heeft?

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ā 

BesteĀ @Gradus van LohuizenĀ 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de diensten van KPN, Ik zou graag eerst weten:

  • welke modem heb je?
  • Welke merk TV ontvanger(s)
  • Is het bekabeld of draadloos (DVS) aangesloten? (Modem ā†’Ā TV)
  • Welke maximale snelheid komt er in jou huis binnen?Ā 
  • Welke snelheid (speedtest)Ā haal je binnen in huis? (Graag bekabeld een speedtest doen, met WiFi varieert de snelheid.)
  • Zit er tussen de modem en de TV ontvanger nog een splitter of een switch?
  • Heb je de TV ontvanger(s) eens een harde reset gegeven? Hoe dat werkt lees je hieronder:

Of:

Ik hoop je zo genoeg hebt geĆÆnformeerd,Ā Zou je als laatsteĀ je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Zo kunnen ze beter in hetĀ systeem kijken, en hebben ze daarna alles bij de hand.


@Gradus van LohuizenĀ Welkom op ons Forum! Goed dat je hier je vraag stelt.
Als ik het goed begrijp het je problemen met de tv-ontvanger. Opnemen en terugkijken gaat niet feilloos en het kastje vertoont gewoon gebreken, haperingen/vastlopen.Ā 
Ook geef je aan problemen te hebben met de wifi verbinding. Er zouden veel meer mensen verbinding moeten kunnen maken met de wifi.Ā 

Al met alĀ klinkt het allemaalĀ niet best en ik wil graag even met je meekijken op het netwerk.Ā Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Gradus van LohuizenĀ Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@LisaĀ ik heb deze vraag ook al gesteld, en ook helemaal uitgelegd! šŸ˜‚šŸ¤£šŸ‘šŸ¼


Hallo @Gradus van LohuizenĀ Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heeft de reset geholpen? Als je nog hulp nodig hebt horen we het graag!Ā 


Reageer