Skip to main content
Beantwoord

Interactieve tv ontvanger ingeleverd bij KPN Experience Store Eindhoven

• January 6, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb op 11 december 2024 1 (één) tv ontvanger ingeleverd in de KPN Experience Store Eindhoven.

Dit is door deze medewerker in het systeem opgenomen. Ik heb daarna nog diverse keren telefonisch contact gehad. Een medewerker heeft dit nogmaals op 20-12-2024 in het KPN systeem opgenomen.

Ik heb een bewijs van inlevering de datum 11-12-2024. Ik kan echter geen bestand uploaden zodat ik het bewijs van inlevering kan toevoegen.

Waarom deze vraag? Ik ontvang een doos en verzendlabel om de tv ontvanger op te sturen. Bij deze nogmaals de vraag om deze zaak als afgehandeld in uw systeem te zetten. Het betreft de tv ontvanger met serienummer M11604TN4564

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Mokl. Als je jouw apparatuur al hebt ingeleverd kan je het niet nogmaals terugsturen natuurlijk. De retourdoos wordt via een automatisch proces verstuurd als je opzegt, dat kan in dit geval ook de oorzaak zijn dat je 'm krijgt. Als de melding in het systeem is gezet door de collega's van de klantenservice is dat voldoende. Wij hebben die optie via deze weg niet, dat kan alleen via de telefonische collega's.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 6, 2025

Ik zou me er niet teveel van aantrekken...dat retourproces schijnt nog steeds niet goed te verlopen. Meestal hoor je er nooit meer iets van. (Zag hier vandaag ook al iemand anders over klagen).

Hoewel het misschien niet het handigste is om het bij zo'n winkel in te leveren, want het loopt volgens mij via een speciaal distributiecentrum. En als het via een alternatief kanaal verloopt raakt 'het systeem' van de leg. Maar het zal wel meevallen,​@Mokl.

Wel apart dat je zo'n doos toegestuurd krijgt, ik dacht dat ze daar allang mee gestopt waren. Ik moest destijds mijn modem en ontvanger in een eigen doos opsturen…

Uploaden kan hier wel hoor, even op het 'bergje' hierboven klikken, en dan bestand toevoegen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2025

Welkom op de community ​@Mokl. Als je jouw apparatuur al hebt ingeleverd kan je het niet nogmaals terugsturen natuurlijk. De retourdoos wordt via een automatisch proces verstuurd als je opzegt, dat kan in dit geval ook de oorzaak zijn dat je 'm krijgt. Als de melding in het systeem is gezet door de collega's van de klantenservice is dat voldoende. Wij hebben die optie via deze weg niet, dat kan alleen via de telefonische collega's.