Skip to main content

Vanmiddag mn oude tv ontvanger omgeruild voor een nieuwe. Bij installatie kreeg ik foutcode 64 dus moet mijn oude ontvanger uit mn abonnement gehaald worden . Kan ik dat zelf of moet kpn dat doen ?

Beste @Rvanderzwan 

Dit moet KPN doen, bel met 0800 - 04 02, en als je een vraag moet inspreken zeg je: “medewerker spreken.” Die kan voor jou de oude gegevens van de ontvanger uit je abonnement halen. Daarna kun je je ontvanger aanmelden met jou abonnementsnummer en pincode. 


Hi R, welkom op het forum. 

Is het inmiddels gelukt? Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je alsnog in orde maken. 

Ik hoor graag van je.


Na eerste reactie heeft de helpdesk mij prima geholpen. Probleem opgelost. Het bleek dat bij een online omruilverzoek de oude ontvanger niet automatisch wordt verwijderd. Beter dus dit altijd via 0800 0402 te doen. Case closed. Bedankt iedereen voor mee denken. 


Na eerste reactie heeft de helpdesk mij prima geholpen. Probleem opgelost. Het bleek dat bij een online omruilverzoek de oude ontvanger niet automatisch wordt verwijderd. Beter dus dit altijd via 0800 0402 te doen. Case closed. Bedankt iedereen voor mee denken. 

Dit klopt inderdaad, tijdens het omruilen hoort te worden aangegeven welke ontvanger wordt vervangen. Dat is in jouw geval niet goed gegaan, helaas. 

Fijn om te lezen dat alles nu is opgelost. :relaxed: