Skip to main content

geachte,

Als ik mijn abbonement zou omzetten zou ik 3 nieuwste ontvangers ontvangen met Bluetooth functie. Helaas heb ik 1 "oude" ontvangen zonder bluetooth functie.

 

Zou u dit zsm willen corrigeren?

 

Bvd

Hallo @Janbo42 ,

Alleen als je overstapt op een 4-K abonnement, dan krijg je de nieuwste ontvangers toegestuurd. Op deze ontvangers zit inderdaad de Bluetooth-functie. 
Je krijgt dan een retourdoos voor jouw oude ontvangers. 
 

Als je niet kiest voor een  4-K abonnement, dan worden jouw oude ontvangers niet omgeruild. Tenzij je nog een hele oude Motorola-ontvanger hebt. Maar ook daarvoor krijg je geen 4-K ontvanger voor terug als je niet overstapt op een 4-k abonnement. 


Aks je niet kiest voor een  4-K abonnement, dan worden jouw oude ontvangers niet omgeruild. Tenzij je nog een hele oude Motorola-ontvanger hebt. 

En zelfs als je een Motorola ontvanger omruilt krijg je niet de nieuwste ontvanger met blauwe toet. Er is als bestaande klant echt maar 1 manier om die te bemachtigen: 4K abonnement. 


Dank @Nick83 voor de reactie. . Ik heb mijn reactie nog even aangevuld. 


Hoi @Janbo42, ik zie dat Noordzee en Nick je het antwoord al gegeven hebben. Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat je er daarmee uit gekomen bent. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.