geachte,
Als ik mijn abbonement zou omzetten zou ik 3 nieuwste ontvangers ontvangen met Bluetooth functie. Helaas heb ik 1 "oude" ontvangen zonder bluetooth functie.
Zou u dit zsm willen corrigeren?
Bvd
geachte,
Als ik mijn abbonement zou omzetten zou ik 3 nieuwste ontvangers ontvangen met Bluetooth functie. Helaas heb ik 1 "oude" ontvangen zonder bluetooth functie.
Zou u dit zsm willen corrigeren?
Bvd
Hallo
Alleen als je overstapt op een 4-K abonnement, dan krijg je de nieuwste ontvangers toegestuurd. Op deze ontvangers zit inderdaad de Bluetooth-functie.
Je krijgt dan een retourdoos voor jouw oude ontvangers.
Als je niet kiest voor een 4-K abonnement, dan worden jouw oude ontvangers niet omgeruild. Tenzij je nog een hele oude Motorola-ontvanger hebt. Maar ook daarvoor krijg je geen 4-K ontvanger voor terug als je niet overstapt op een 4-k abonnement.
Aks je niet kiest voor een 4-K abonnement, dan worden jouw oude ontvangers niet omgeruild. Tenzij je nog een hele oude Motorola-ontvanger hebt.
En zelfs als je een Motorola ontvanger omruilt krijg je niet de nieuwste ontvanger met blauwe toet. Er is als bestaande klant echt maar 1 manier om die te bemachtigen: 4K abonnement.
Dank
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.