Skip to main content

Ik heb voor de oude motorola ontvanger een nieuwe tv ontvanger ontvangen. Ik heb echter 2 motorola tv ontvangers. Ik wil de 2e omruilen. Daarvoor kreeg i de volgende link: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0001

 

Ik krijg dan steeds uiteindelijk de melding: 

Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen wij je nu niet verder helpen.

Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

 

Hoe los ik dit op?

 

 

Hoi @CPE. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om zelf deze omruil in gang te zetten. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik het voor jou proberen om te ruilen. Als je liever een-op-een contact wilt met KPN, dan kan je bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. 


Hallo Vikash, Ik heb de gegevens in mijn klantprofiel achtergelaten!


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je inmiddels al een nieuwe tv-ontvanger van KPN hebt gekregen. Ben je hiermee geholpen of moet er nog één ontvanger omgeruild worden?


Mijn 2e tv ontvanger moet ook omgeruild worden. Dat is nog niet gebeurd.

 


Vikash, lukt het nog om de 2e tv ontvanger om te ruilen?


Ik ga het voor je uitzoeken. Ik zal het doorzetten naar onze logistieke afdeling. Zodra ik meer weet laat ik het weten.


Het is gelukt! Morgen kan je jouw tv-ontvanger omruilen bij de Gamma na 14.30 uur. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen.


Is allemaal gelukt, heel hartelijk dank!


Graag gedaan! :blush: