Skip to main content

De afstandsbediening werkt naar behoren. Ook de tv en het verzend lampje doen het naar behoren.

De tv ontvanger ontvangt het signaal van de afstandsbediening wel zolang je of binnen een seconde weer een knop indrukt, of na 3 seconden!

Dus of speed zappen, of heel traag en wachten.

 

Nogmaals, de afstandsbediening zend gewoon goed. Ook de tv reageert goed. 

@BasdeVries Welkom op het KPN Forum! Dat is natuurlijk niet praktisch en ik wil je daar graag verder bij helpen. Heb je de batterijen van afstandsbediening al even vervangen? Je kan anders het beste even de stappen op deze pagina volgen. Je kan dan meteen een nieuwe aanvragen als deze defect blijkt te zijn. 


@Remco_ 

Dank je wel voor je antwoord. 

Ik heb alle stappen al meerdere keren doorlopen. Inmiddels iemand van KPN gesproken. Ze sturen een nieuwe afstandsbediening. Al betwijfel ik het ten zeerste of dat de oplossing is maar we gaan het proberen.

 


@BasdeVries Dat zullen we dan inderdaad even moeten afwachten. Maar mocht dat je niet verder brengen dan help ik graag verder! Zou je mij een berichtje kunnen sturen wanneer je de kans hebt gehad om de nieuwe afstandsbediening te testen?


@Remco_ 

Gister avond de afstandsbediening getest. Hij werkte in het begin goed maar daarna helemaal niet meer.

Afstandsbediening gereset en nu lijkt het allemaal goed te werken. 

 

Bedankt voor de hulp.


Goed om te horen! Ik ben blij dat het weer werkt maar stuur gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen! 


Reageer