Skip to main content
Beantwoord

Interactieve tv ontvanger stuk

• March 1, 2021
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

nappi24
Nieuwkomer

Hallo, de stroomaansluiting vsn de ontvanger is beschadigd, daardoor gaat het kabeltje er moeilijk in en moet ik wat wrikken om stroom te krujgen. Hoe kan ik de ontvanger en het kabeltje omruilen? 

Beste antwoord door Denise van KPN

Dat lijkt me niet erg handig, @nappi24! Zou je hier een foto kunnen plaatsen van de stroomaansluiting? En zou je ook je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 2, 2021

Dat lijkt me niet erg handig, @nappi24! Zou je hier een foto kunnen plaatsen van de stroomaansluiting? En zou je ook je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.