Skip to main content

Afspelen stopt steeds. Dan krijg ik een zwart scherm. Hoor wel geluid maar geen beeld. Software is up to date aan en uit gezet. 

Hoi @iTV online stopt steeds en welkom op het forum! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt. 🙂 Heb je de iTV app al eens opnieuw geïnstalleerd sinds dit gebeurt? Zo ja, heb je dan ook gecontroleerd is of er een update is voor het besturingssysteem van de iPad? Mocht dit niet het geval zijn of niet helpen, stopt de app dan op een bepaald moment met afspelen? Bijvoorbeeld als de schermvergrendeling aan is geweest, of gebeurt dit willekeurig terwijl je aan het kijken bent? Gaat het kijken van andere streamingdiensten (Youtube of Netflix bijvoorbeeld) wel goed? Ik hoor het graag! 


Ik heb hetzelfde op mijn iPhone.  Geheel willekeurig stopt hij. Soms pas na een uur, (veel vaker) na 5 a 10 minuten. De app helemaal afsluiten en opnieuw opstarten is dan enige wat helpt. Maar ja dan heb je al delen van je programma gemist…..

is overigens nooit anders geweest met deze app. 
ik heb het idee dat de internetverbinding “ klappert” en dat dat de verstoring veroorzaakt.