Skip to main content

Afgelopen maand heb ik mijn interactieve tv opgezegd. en heb ik hier ook over een mail ontvangen dat ik vanaf dat moment daarvoor niet meer zou betalen. Echter, heb ik als nog een factuur voor deze maand gekregen met daarop interactieve tv.

 

Liefst had ik dit met een chatbot of chat medewerker besproken maar die zijn niet onbereikbaar…

 

groet,

Loljes

Welkom bij ons op het forum @Loljes. Het kan zijn dat de opzegging en de factuur elkaar gemist hebben. Per welke datum is interactieve TV gestopt volgens de bevestiging en over welke periode gaat de factuur precies? 

Als je er nog geen contact over hebt gehad via een andere weg kan ik ook nog met je meekijken, in dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Loljes, betekent dat dat het duidelijk is? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Beste Jasper,

 

Zou je contact met me kunnen opnemen. Want het is nog niet geregeld.

 

met vriendelijke groet,

loljes


Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld, daarmee heb ik voor je gekeken. Zo te zien stond er inderdaad nog tv op de nieuwste factuur, die was aangemaakt op 12 januari. Ik zie een wijziging van de 13e, een paar uur voordat je dit topic aanmaakte, waarbij tv werd uitgezet. Op de volgende factuur zal je een automatische vergoeding zien van het tv deel vanaf de 13. Op welke datum had je vorige maand de tv precies laten stoppen? 


ik had de tv al eerder op gezegd op 20 december en daar ook een bevestiging van gekregen in de mail. zie screenshot hierhonder

 


Ik had inderdaad al het idee dat het eerder was geweest, dank voor de toelichting. Ik heb nu een handmatige vergoeding klaargezet voor de volgende factuur, zodat de kosten voor tv over 20 december tot 13 januari ook worden vergoed.


Top dankjewel!

 


Het tv kastje/boxje moest ik terug sturen. Maar ik heb per ongeluk de sticker met retour adres weg gegooid. Waar naar toe moet ik het versturen?

excuses,

Loljes


Hoi @Loljes  het retour adres is

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je gegevens (incl. klantnr.) in de doos, dan komt het wel goed.

Bewaar voor de zekerheid het verzendbewijs met track-and-trace dat je van PostNL krijgt.

bron: Terugsturen | KPN


Dank!