Skip to main content

In de software van de VIP2952 zit nu een optie om de software opnieuw te installeren. Dit gaat prima, alleen als na een tijdje het systeem klaar is, zegt het dat er verbeterde software is waarna het hele verhaal opnieuw begint…. Als je er snel genoeg bij bent om op “Uitstellen”  te drukken, duurt het een hele tijd voordat programma info en gids beschikbaar zijn. De gids is de oude met kleine versie van de uitzending linksboven. Het hoofdmenu is leeg. Dus: prima dat het nu gemakkelijk is de software te herladen, minder goed dat je een bejaarde versie krijgt die weer vervangen moet worden…..

Hoi @hmmsjan_2 . Ik herken dit niet direct als een algemeen issue.

Heb je ook geprobeerd de software handmatig te verwijderen en het daarna nog eens te proberen? Heb je toevallig meerdere tuners in huis? Zo ja, speelt het ook op die ontvangers?


Beste Erwin,

Ik heb maar een enkele ontvanger. Ik zal binnenkort eens proberen om de software handmatig te verwijderen. Het is maar een “minor problem” .

Bedankt en met vriendelijke groeten,


Hallo @Erwin_  en @hmmsjan_2 , dit is een bekend probleem.

Eerst wordt de 'standaard’?? software geladen en meteen daarna de ‘*.dev' software.

Ik kan niet zien welke software eerst geladen wordt, of het een dev-versie is of niet want meteen daarna wordt dus de dev-versie geladen.

Dit ondervind ik ook nog steeds.

 

 


Gebeurt ook na verwijderen software via de pause knop op de ontvanger. Maar goed, het is geen groot probleem. Soms raakt de youtube app van slag bij wat te enthousiast voor- en achteruit spoelen, bijna altijd helpt een “warme” herstart…..

 

Bedankt en met vriendelijke groeten,

 


Hallo @Erwin_  en @hmmsjan_2 , dit is een bekend probleem.

Eerst wordt de 'standaard’?? software geladen en meteen daarna de ‘*.dev' software.

Ik kan niet zien welke software eerst geladen wordt, of het een dev-versie is of niet want meteen daarna wordt dus de dev-versie geladen.

Dit ondervind ik ook nog steeds.

@JanD dit is volgens mij niet helemaal volledig.

Ik zit niet in de “dev-software-groep” maak ook op mijn 2952 wordt de software in 2 etappes binnengehaald: eerste de standaard of oude versie. Daarna de versie met het nieuwe menu. Op mijn 5202 gebeurt dat overigens niet.