Skip to main content

Hier ook hetzelfde probleem. Zelfs met de bekabelde aansluiting. Wordt er helemaal simpel van. Alle tips hierboven al geprobeerd 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Heb sinds een dag of 2 hetzelfde probleem. Alles v bovenstaande oplossingen, helpen niet. 


Genoemde oplossingen werken allemaal niet? Oude apparatuur omwisselen? Klik hier: Servicetool apparatuurwissel


Ook de service tool gebruikt maar daar krijg ik het antwoord dat de apparatuur nog goed is en niet omgeruild hoeft te worden. 


Ook al geprobeerd om de software opnieuw te installeren? En anders klantenservice bellen (08000402), dat gaat denk ik sneller dan het forum


Nee dat heb ik nog niet geprobeerd. Je bedoelt software van de tv ontvanger ?


Nee dat heb ik nog niet geprobeerd. Je bedoelt software van de tv ontvanger ?


Ja, dat bedoel ik. Zit tegenwoordig vrij simpel in het menu bij systeem als ik het goed heb


Het is bij de KPN techneuten bekend dat een deel van de ontvangers regelmatig herstarts doen na de wijziging. Er wordt naarstig naar een oorzaak en oplossing gezocht.

De tip van @saxman  hierboven kan ook helpen.


Oké ga ik dat doen. 👍


Goedemiddag @Lammie51 en @Moon63 ! Het automatisch herstarten zijn we inderdaad aan het onderzoeken maar een software reset wil daar vaak al een heel eind mee helpen! 


Klopt nadat ik de update uitgevoerd had geen problemen meer gehad. Dank je wel 


@Lammie51 Fijn dat het is opgelost! :grinning:


De tv-ontvanger gaat de laatste tijd soms zelfs meerdere keren per week opnieuw opstarten. 

Het duurt vervolgens weer een tijd voor de zendergids is geladen.

De problemen zijn van de laatste maanden.

Kunt u dat in het verzameltopic melden?

 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/spontaan-herstartende-tv-ontvangers-510315

*Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic