Skip to main content

Mijn interactieve tv start telkens opnieuw op meerdere keren perdag al contact gehad met kpn software al 10 keer opnieuw geïnstalleerd terug gezet naar fabrieks instellingen niks heeft geholpen wordt er een beetje gestoord van 

Dat lijkt me een drama. Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed? Welk type ontvanger heeft u?


Dat lijkt me een drama. Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed? Welk type ontvanger heeft u?

Kabel via modem naar experia box (nu 2 jaar) oud 


Dat klinkt niet logisch. De experiabox is het modem.  Dus er loopt een kabel direct van de ontvanger naar de experiabox?


Ik heb ook al een paar keer gehad dat de ontvanger vanzelf opnieuw opstart terwijl je lekker tv zit te kijken.

Ik heb een kabel tussen ontvanger experiabox.


Dit probleem is al langer bekend:

 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/spontaan-herstartende-tv-ontvangers-510315


@Ademajp1 :  dit is (helaas) een bekend probleem. Je kunt de voortgang volgen in het topic dat @Mariish hierboven heeft gelinkt.

Excuus voor al het ongemak. Ik hoop dat het snel is opgelost.